Kadın usulca odasına girerken esneyerek üzerini çıkarmıştı. Derin bir nefes alıp kendini yatağa atınca eski yataktan çıkan garip seslere aldırmamıştı bile.
Yorgun hissediyordu..
Çok yorgun..
Lâkin mola verecek bir yeri yoktu.
Hayat akarken, o akıntıya karşı kulaç atmıştı her vakit.. İnatla ve gururla!
Lâkin sonunda.. Yorgundu.
'Siktir et..'
Kendi kendine konuşan Ignis, üzerinde ki ceketi çıkarıp uykuya dalmıştı..
Sarayın asırlık duvarlarına çarpan sessizlik gizliyordu her şeyi..
Bir delinin yalnızlığını..
Bir aşığın pişmanlığını..
Gece iyi bilirdi gizlemeyi.. Lâkin bazı günahlar vardır..
Henüz işlenmeyen..
Ah işte o yasak elmalar!
Gecenin dahi saklayamayacağı kadar büyüktür bazı günahlar..
------
Ertesi sabah kadın üzerinde ki üniformayı düzeltip kapıdan geçmişti. Clark her zaman ki gibi tek gözü kapalı bekliyordu kadını.. Ian ise yine sabahın en erken saatinde kalkıp hazırlanmış idi.. Kapıda onu bekleyen ikilinin varlığını biliyordu..
'Günaydın prenses.'
Yüzünü buruşturan kadın esneyerek adamın kafasına tokat atmıştı.
'Sanada günaydın kurbağa surat.'
Clark kafasını tutarken kadına dirsek atmıştı.
'Öpersen belki insan olurum.'
Kadın dona kalıp adama bakarken adamın çarık kaşları ile bir süre bakışmış idiler.. Lâkin hemen sonrasında ikiside kahkaha atmıştı.
'İğrençsin! Şuraya bak tuylerim diken diken oldu!'
Kadının isyanı üzerine Clark gözünde ki yaşı silip haylazca kaşlarını kaldırmıştı.
'Benim sayemde toleransın artıyor işte ne güzel-'
Kapı açılıp Ian dışarı çıkarken belinde ki kılcı düzeltmişti.
Ignis gözlerini kısıp adama bakarken bu kadar erken vakitte neden talim yapacak olduğunu anlayamıyordu.
Ignisin orduda ki günlerini işletmesinin bir sebebi de bazı günler tamamen uyuyabiliyor oluşuydu..
Beş altı yıldır buna hasretti kadın.
Ian ilerlerken ikinci koridora saparken Ivanda gruba dahil olmuştu. Adamın esneyerek gruba katılması üzerine grup tamamlanmıştı.
Sonunda antrenman sahasına çıktıkları zaman henüz eğitim aşamasında ki acemileri görmek Ignisi gülümsetmişti.
'Bu gün Clark olacak rakibim.'
Clark şaşırarak adama bakmıştı. Normalde Ignisi seçerdi.
Zira Ignis bazı açılardan daha rakip kriterlerine uyuyordu. Bir keresinde kazanmak için Iana tekme atmıştı.. Tabii sonrasında Ivan onu iki gün zindana kapamıştı...
O günü hatırlayan adam gülmemek için kendin izle tutmuştu.
-------
2 yıl önce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYLİTTA
Historical Fiction'Sana her şeyi verebilirim.. Canımı, toprağımı ve onurumu.. Lakin özgürlüğüm ebediyen benim olacak.' 'Tanrı, bizlerin işleyeceği her günahı bilirdi. Ve cezalarını hayatımıza serpiştirirdi biz işledikçe... Lakin benim günahlarımın bedelini daha ben i...