7. Kis Ajándék

204 13 19
                                    

Mark pov.

„Úgy árasztod magadból a szeretet mint a nap a sugarait még így is, hogy megbántottalak. Azt hiszem meg vakítottál."

Az igazi bocsánatkérés szívből fakad, felelősséget vállal a bántó viselkedésért, elismeri a másik fájdalmát, és felajánlja segítségét a gyógyulásban. Önzetlen és teljesen valódi.

Hibákat, ballépéseket mindannyian követünk el az életünk során és gyakran hozunk olyan rossz döntéseket is, amelyek hosszú távon hatnak majd ki a jövőnkre. Ahelyett, hogy ezekben a helyzetekben pánikba esnénk, vagy homokba dugnánk a fejünket, sokkal jobb, ha a hibákat élettapasztalatnak fogjuk fel és megpróbálunk tanulni belőlük. Ha tanulunk belőlük, fejlődik a személyiségünk. Azok vélik kudarcnak azt, ha valami nem sikerül, akik szeretnének tökéletesek lenni, ez pedig általában elég komoly sebzettséget takar. Nem lehet a cél, hogy kevesebb hibát kövessünk el, hiszen pont ezért fogunk hibázni, főleg, mert tökéletességre törekszünk. Elég sokat fog szenvedni az, aki tökéletes szeretne lenni.

Tökéletes ember nem létezik, legalább is mindenki tud egy pillanat erejéig azzá válni, de ezt megtartani élete végéig szinte lehetetlen. Mintha azt kérnék tőled, hogy tartsd meg az Olümposzt ameddig nem jön egy másik ember akinek átadhatod ezt a terepet.

Életem legnagyobb hibája volt össze vesznem vele.

Felelősséggel tartozom a szavaim iránt. Ez már a felnőtté válás azon szakasza amikor el kell ismerned a hibáidat. Senki sem tökéletes, mind vétünk olyan hibákat amikre cseppet sem vagyunk büszkék. Az okos ember tanul ezekből a botlásokból és a maga javára formálja azt. Ebből látszik, hogy én is csak a saját baklövéseimből tudok tanulni. Milliók követtek el hozzám hasolnó kivetni valót, de nekem is meg kellett élnem ezt, hogy végre el higgyem. De mint minden fiatal, fejlődöm, napról-napra igyekszem jobb és jobb lenni. Olyan férfi akarok lenni akire bárki rá bízná magát. Feltétel nélkül.

Ezzel az egésszel ne azt a célt szolgáld, hogy te jobban érezd magad! A legfőbb cél az, hogy közösen oldjátok meg a problémát. Hogy meg beszéljétek és véget vessetek neki. Az egészhez két ember kell, ha olyan embert bántottál meg aki fontos neked akkor biztosan találtok megoldást a problémára, ha pedig csak egy „havert" aki látni sem akar akkor hanyagold. Itt derül ki, hogy ki az aki igazán fontos az életben.

Nem akarok csak átugrani az események felett. Nem akarom csak úgy letudni egy kis semmivel.

Sokáig csak gyengeségnek tartottam a bocsánatkérést. Tényleg gyengeség, az én gyengeségem. Rá kellett jönnöm, hogy vészesen fogy az időm és ha nem lépek Hyuck irányába, akkor az életem legjobb dolgát fogom elveszteni. Ő egy pótolhatatlan embert jelent számomra. Fáj ezt bevallanom magamnak, de önző voltam és nagyképű. Ahogy szerelmem említette „bunkó". Jobb szóval le sem tudott volna engem írni. Mindig is nagy dráma színész volt, de azt kell, hogy mondjam, most kitett magáért. Egy olyan élethelyzetet teremtettünk ketten amit most nagyon nehéz át vészelnünk. Neki és nekem egyaránt. És egy kis apróságból indult az egész, egy egyszerű beszélgetésből. Nem értettünk valamiben egyet és ezért most nagy árat kell fizetnem. Ha vissza tekerherném az időt megtenném.

Az öltözőben ücsötögtem még mindig az izzadság szagú mezemben. Büszke vagyok a csapat társaimra. Nagyon jó teljesítményt nyújtottak a pályán, én meg csak mint egy élettelen bot, álltam és bámultam a többieket. Jeno cselezése nagyon szép volt és Jisung zsákolásáról ne is beszéljünk. A csapat összes többi tagja is remekül szerepelt. Lézengésem közben többször nekem is jöttek, de ez sem zökkentett ki a pillanatból amit magamnak idéztem elő. Hyuck paradicsom színű arcát láttam magam előtt ahogy velem kiabál. Omega létére igen csak harsány.

Ambivalencia ¦NoMin ff¦Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora