Rano wstałam z wielkim trudem. Czas wrócić do życia zwykłej nastolatki z liceum. Uszykowałam się i zjadłam śniadanie po czym wyszłam z domu. Po chwili pod dom podjechał po mnie Michał swoim samochodem i zawiózł nas do szkoły. Zapisaliśmy i weszliśmy do budynku. Od razu po wejściu zaczęły się szmery i szepty. W końcu jesteśmy w najpopularniejszej grupce w szkole. Ta grupa to ja, Michał, Werka, Marcin,Szymek i Marcel. Pierwsza była matematyka. Zajęcia w naszej szkole różnią się od zwykłego liceum. Są tu zajęcia na maturę czyli polski matematyka i języki ale pozatym są tez lekcje śpiewu tańca i aktorstwa. Moja grupa to akurat śpiew i taniec. Często przygotowujemy przedstawienia lub spektakle dla rodziców oraz różnych instytucji. Matematyka minęła szybko, na korytarzu zaczepił mnie pan dyrektor.
-dzień dobry marysiu - powiedział miło dyrektor
-dzień dobry w jakiej sprawie pan do mnie?- spytałam
- chcemy za trzy miesiące przygotować festiwal muzyczno taneczny, ostatnio tematyką były starsze hity a teraz zaszalejemy. Chciałbym żebyś przygotowała na te okazje kilka choreografii kpopowych, fajnie by było gdybys zaśpiewała coś z Weronika co ty na to?- spytał
- jestem jak najbardziej na tak tylko poproszę o udostępnienie sali na weekendy
- jak najbardziej bardzo ci dziekuje
Skierowałam się do sali tanecznej na której jesteśmy dziś całą grupą. W szatni się przebrałam.Weszłam na sale gdzie już wszyscy byli. Przedemną 3 godziny ćwiczeń.
-uwaga wszyscy! -powiedziałam głośno-pan dyrektor kazał przekazać że organizujemy festiwal. Tym razem tematyka to kpop. Dziś wyznaczymy osoby i piosenki do których zatańczymy i zaśpiewamy. Kto czuje się na siłach i chce tańczyć na festiwalu?- zgłosiło się 20 osób.
- dobrze w takim razie planowałam zatańczyć i zaśpiewać kilka piosenek blackpink- powiedziałam a reszta przytaknęła- ja i Weronika zaśpiewamy z 4 a do 3 zatańczycie układ z teledysku dobrze?-pokiwali głowami.- zaśpiewamy z 2 piosenki BTS i do 2 zatańczymy- wszyscy z entuzjazmem przytakneli- na koniec chciałabym przedstawić piosenka od BTS potrzeba mi 7 głównych tancerzy i dużo tancerzy pobocznych.Jako tancerze głowni wystąpią Michał, Marcin, Marcel , Szymon , nasi koledzy antek i Karol oraz ja. Porozdzielalam dziewczyna jakie choreografię blackpink mają trenować w domu i jakie będą tańczyć.
- dobrze moi drodzy od jutra zaczniemy przygotowania, proszę weźcie to na poważnie jak zawsze... zatańczymy cośPOV MACIEJ
Otrzymałem telefon od pana Darka abyśmy wszyscy pojechali po mary do szkoły i przyjechali z nią na stadion. Napisałem do chłopaków i po chwili siedzieliśmy już w moim busie jadąc po dziewczynę. Od naszego spotkania ciągle o niej myśle. Nie jest taka jak inne dziewczyny, jest miła ale zarazem pewna siebie, asertywna i mamy naprawdę wiele wspólnego. Zaparkowałem na parkingu i weszliśmy do szkoły. Na wejściu przywitał na dyrektor któremu wyjaśniliśmy całą sytuacje. Zaprowadził nas on pod sale która była kawałek przeszklona i widzieliśmy to co działo się w środku.
- Marysia jest w środku za 5 minut kończą poczekamy tutaj
My tylko przytaknęliśmy na zgodę . Na sali odbywały się zajęcia taneczne akurat tańczyła mary która wyglądała nieziemsko.
Mary tańczyła niesamowicie. Czuje ze coraz bardziej ciągnie mnie do tej dziewczyny...
POV MARYSIA
Zatańczyłam choreografię i poszłam się przebrać. W szatni było kilka dziewczyn. Sala skonstrułowana jest tak że w sali mamy drzwi prowadzące do szatni i te na korytarz, dzięki czemu od razu możemy wziąć prysznic. Szybko pozbyłam się ubrań, wzięłam prysznic i w ręczniku stanęłam przy mojej szafce. Są one niezamykanie na klucz i mamy tam miejsce aby włożyć torbę czy ubrania. Nagle do szatni weszli chłopcy, był to Damian i Sebastian. Są to typowi podrywacze nieszanujący dziewczyn. Gdy tylko weszli w szatni zapanował jeden wielki pisk i krzyk ponieważ wiele dziewczyn było w ręcznikach jeszcze nieubrane. Na twarzach mieli cwane uśmieszki. Jest jeszcze jedna rzecz która musicie wiedzieć, Damian od jakiegoś czasu uwziął się na mnie.
- no proszę proszę, kogo my tu mamy- powiedział oblizując się- Marysia może skoczymy na małe co nie co, i tak już jesteś prawie naga- dziewczyny w tym czasie ubrały się w łazienkach i szybko wyszły zostawiajac mnie z nimi samą. Cudne przyjaciółki
-możesz wyjść? Chciałabym się ubrać-powiedziałam znudzona, ale tak naprawdę trochę się bałam. Nie raz się do mnie dobierał a jeżeli jest ich dwóch to nie dam rady. Damin do mnie podszedł i zaczął całować i dotykać. Odpychałem go jak tylko się da ale było ciężko. Nagle Damian odleciał na jakieś dwa metry a ja ujrzałam...
POV WERONIKA
Gdy Damian i seba weszli do szatni byłam już ubrana . Wiedziałam ze będą dobierać się do mary dlatego szybko poszłam do szatni męskiej po chłopaków. Weszłam do środka bez pukania zreszta nie pierwszy raz
- gdzie jest Michał i reszta?- spytałam szybko
-wyszli z 2 minuty temu są na korytarzu czekają na was- pobiegłam na korytarz. Pochwali ich ujrzałam z jakąś grupka chłopaków i dyrektorem.
-chłopaki szybko
- spokojnie co się stało?
-Damian mary szatnia- tylko tyle dałam radę powiedział. Oni popatrzyli się na siebie i pobiegli tam a ja razem z nimi.