DZIEŃ FESTIWALU
Od samego rana jestem zestresowana. Przewieźliśmy kostiumy na stadion, scena była już gotowa. Wraz z całą ekipą weszliśmy za kulisy gdzie mieliśmy rozstawione miejsce do przebierania, oraz stanowiska do malowania. Gdy tylko za kulisy wszedł dyrektor wszyscy ucichli.-słuchajcie próba teraz i za 4 godziny dajcie z siebie wszystko i teraz i na występie.
Po wypowiedzeniu tego wyszedł , w zamian za niego wszedł prowadzący cały festiwal czyli przewodniczący szkoły.
-dobra kochani skoro nie ma tu żadnego nauczyciela zapowiem niespodziankę przed ostatnia planowaną piosenką a teraz bierzmy się za próbę
Wszyscy zaczęliśmy po kolei występować. Jako jedna z 3 szkół na tym festiwalu występujemy ostatni. Przyczepili nam microporty i wyszliśmy na scenę. Występowaliśmy zgodne z kolejnością. Wszystko wyszło perfekcyjnie. Byłam zmęczona jak cholera. Druga próba przebiegła tak samo jak ta pierwsza. Zbliżała się godzina rozpoczęcia, ludzie zaczęli się zbierać się pod sceną również tam się udaliśmy aby obejrzeć 2 pierwsze występujące szkoły. Jak się okazało po scena był Janowski wraz z dwoma chłopakami i dziewczyną. Podeszłam do nich z Michałem od razu.
-jednak przyszedłeś- powiedziałam do niego
-chciałem cię zobaczyć i przekonać się czy faktyczne jesteś taka dobra-powiedział chłopak przytulając mnie- zabrałem Piotrka którego znasz, jego brata Przemka i jego dziewczynę Klaudię
-miło mi was poznać- przywitałam się z nimi
-za ile występujecie?-spytala Klaudia
-ponad godzinę-odparł Michał
Przez ten cały czas świetnie się bawiliśmy ale nadszedł czas aby pójść się przygotować. Weszłyśmy za kulisy szybko się pomalowałam i przebrałam. Gdy wywoływali pierwszy występ weszliśmy na platformy które wzniosły nas na scenę.
(Śpiewasz jako Jungkook, 1 od lewej)
Po piosence szybko zeszliśmy i przebraliśmy się . Występowały akurat dziewczyny tańcząc. Po nich wyszłam z werą na scenę