Suga pov*
Urc repede scările și întru în camera în care este N/t.Intru și când o văd întinsă pe jos simt cum pământul îmi fuge de sub picioare.Mă duc repede la ea și îi pun capul pe picioarele mele.
Suga:N/t.N/t.Trezește-te te rog.Nu mă părăsi.Hea vino repede.
Hea vine repede,iar în spatele ei sunt baieți.Hea începe să plângă și vine lângă mine.
Suga:N/t trezește-te.Hai te rog.Nu mă lăsa singur.
Hea:Hai s-o ducem repede la spital.
O iau în brațe și cobor repede jos.Ies din casă și o pun pe N/t cu grijă în mașină.Hea se pune lângă ea pe bancheta din spate,iar eu mă urc la volan și plec cu cea mai mare viteză spre spital.În mai puțin de 10 minute am ajuns.Cobor repede din mașină și o iau pe N/t în brațe,apoi intru în spital.
Suga:Ajutor.Vă rog să mă ajutați.
În următoarea secundă două asistente au fost lângă mine cu o targă.O pun cu grijă pe N/t pe targă,apoi o iau la fugă în spatele asistentelor.O duc pe N/t într-un salon,iar acum trebuie să așteptăm.Nu trec două minute că apar și băieții.Mă duc la J-hope și îl prind de guler.
Suga:Dacă N/t pățește ceva nu știu ce o să-ți fac.*spun și îl împing în spate*
Hea:J-hope fi atent la mine.Chiar dacă i-am spus lui N/t că nu o să-ți fac nimic,jur că dacă N/t pățește ceva te omor cu mâinile mele.Chiar dacă ai rănit-o trebuie să știi ce crede ea.
Hea pov*
Hea:J-hope fi atent la mine.Chiar dacă i-am spus lui N/t că nu o să-ți fac nimic,jur că dacă N/t pățește ceva te omor cu mâinile mele.Chiar dacă ai rănit-o trebuie să știi ce crede ea.
Scot telefonul din buzunar și pornesc înregistrarea.Mă uit la J-hope și îl văd plângând.Acesta cade pe jos și începe să plângă mai tare.Suga merge la el și îl ia în brațe.
Patru ore mai târziu.
Suga pov*
Simt că înebunesc.De ce nimeni nu îmi spune ceva despre sora mea?Tresar când simt o mână pe umărul eu.Mă uit și o văd pe Hea.Nu mai stau pe gânduri și o iau în brațe,începând să plâng.
Hea:Nu mai plânge.N/t este puternică și nu o să ne părăsească.
Suga:O vreau acum lângă mine.Vreau să o strâng în brațe.
Hea:Și eu vreau asta,dar acum trebuie să avem răbdare.
Dintr-o dată ușile salonului în care se afla N/t se deschid,iar pe ușă iasă doctorul.Mă ridic de pe scaun și merg repede la el.
Suga:Cum se simte sora mea?Este bine?
Doctor:Se pare că sora dumneavoastră nu a mâncat de mai bine de două săptămâni,iar cearcănele de la ochii ei îmi dovedesc că nici nu a dormit.Îmi pare rău să vă anunț,dar sora dumneavoastră este în comă.Nu știm când se va trezi.Poate dura minute,ore,zile,luni sau chiar ani.
Suga:O pot vedea.
Doctor:Desigur.
Intru repede în salon și când o văd pe N/t conectată la atâtea aparate încep să plâng mai tare ca niciodată.Merg lângă ea și mă așez pe scaunul de lângă pat.O iau de mână și spun:
Suga:N/t te rog trezește-te.Nu mă părăsi.
Hea vine lângă mine și mă ia în brațe.Plângând unul în brațele celuilalt.
CITEȘTI
Soră cu Min Yoongi
AdventureBună,sunt N/t și sunt sora germană a faimosului cântăreț de muzică K-pop,Min Yoongi sau pe numele lui de șcenă,Suga.Am terminat facultatea de Arte.De curând am descoperit pasiunea mea pentru dans,așa că m-am înscris la cea mai bun facultate de dans...