6

875 37 3
                                    

J-hope pov*

Am ieșit din cameră și cobor jos pentru ai lasa să aibă un moment de frate-soră.Intru în sufragerie și mă pun pe canapea lânga băieți.

Jimin:Unde sunt Suga și N/t?

J-hope:Sunt în cameră.I-am lăsat singuri.Au multe de vorbit.

Jimin:Ok.

Jin:Ne uităm la un film?

Jungkook:Da.

Tae:Da

Jin:Ok.Jimin alege tu filmul până aduc eu niște gustări.

Jimin:Bine.

Jimin caută un film,iar Jin merge după gustări.După 5 minute vine Jin cu gustările,iar Jimin pornește filmul.

O oră mai târziu.

J-hope pov*

Eram atent la film,până când aud pași pe scări.Mă uit în acea direcție și o văd pe N/t și Suga coborând scările.Zâmbesc când o văd pe N/t cu zâmbetul până la urechi.Vine și se pune lângă mine.O iau în brațe și o sărut pe creștetul capului,iar ea își pune capul pe umărul meu și continuăm să ne uităm la film.Când se termină filmul,Jin merge să facă de mâncare.Mă uit la N/t,iar ea se uită la mine.Îi sărut buzele scurt,dar tandru și mă uit în ochii ei.

J-hope:Te-ai împăcat cu Suga?

N/t:Da.Ma bucur că am vorbit cu el și am clarificat situația.

J-hope:Mă bucur pentru voi.

Jin:La masă.

Ne ridicăm toți de pe canapea și mergem în bucătărie.Ne punem la masă și începem să mâncam.După ce terminăm de mâncat N/t spune:

N/t:Vreau să ies să mă plimb.

Jungkook:Si eu vreau.

J-hope:Și eu.

Tae și RM:Si eu.

Jin:Atunci mergem toți.

După ce terminăm de mâncat,N/t rămâne să îl ajute pe Jin să strângă masa,iar eu și restu băieților am mers să ne pregătim.

N/t pov*

După ce mâncăm,eu rămân să îl ajut pe Jin să străngă masa,iar restu băieților au mers să se pregătească.Când am terminat Jin a mers să se pregătească și el,iar eu m-am pus pe canapea.Nu dupa mult timp se pune cineva lângă mine.Mă uit și îi văd pe J-hope.

N/t:Ești gata?

J-hope:Da.

Nu după mult timp intră băieți în sufragerie.

RM:Acum că suntem toți aici vreau să vă spun ceva.

Jin:Ce?

RM:Mai știți când ne-am mutat aici că am pus vila la vânzare?

Suga:Da.

RM:Pai ma sunat cineva acum și a spus că vrea să cumpere vila.

Jungkook:Asta este bine.

RM:Da,dar avem o problema.A spus că vrea să ne întâlnim azi ca să vadă casa.

Jimin:Și care este problema?

RM:Am spus că mergem cu N/t la plimbare.

N/t:Nu vă faceți griji pot merge și singură.

J-hope:Nu te las să mergi singură.Nu vreau sa pățești ceva.

Soră cu Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum