5

951 43 0
                                    

Noapte.Ora 3:30

J-hope pov*

Mă trezesc când aud urlete în cameră.Mă uit la N/t și văd că este toată transpirată.Tresar când începe să vorbească în somn.

N/t:Mama dă-mi drumul.Nu vreau să îl părăsesc pe tata și pe Suga.Mama lasă-mă.

Mă panichez când văd că începe să plângă în somn,așa că încerc să o trezesc.

J-hope:Iubire trezește-te.

N/t:Lasă-mă.Nu mă atinge.*spune și începe să de-a din mâini și din picioare.*

J-hope:Iubire

Dintr-o dată ușa camerei se deschide și intră Suga în cameră.

Suga:J-hope ce se întâmplă aici?

J-hope:N/t are un coșmar și încerc să o trezesc.Cum pun mâna pe ea începe să zbiere și să dea din mâini și picioare.

N/t:Mama cum poți să îmi faci asta?Nu vreau să plec de lângă tata și fratele meu.Dă-mi drumul.Deschide ușa.Mama.

Suga:N/t trezește-te.Hai te rog trezește-te.

N/t:Nebunule ia mâna de pe mine.Nu mă atinge.AAAAAAAAAAA.

O văd pe N/t că se ridică în ședere.O iau în brațe și o strâng la pieptul meu,dar ea începe să mă lovească cu pumini.

N/t:Dă-mi drumul.Nu te atinge de mine.Lasa-ma.

J-hope:Sunt eu iubire.A fost doar un coșmar.

Când îmi aude vocea se oprește din a mă lovi și mă strânge în brațe,începând să plângă.

J-hope:Nu mai plânge iubire.Sunt lângă tine.

N/t se oprește din plâns,iar când mă uit la ea văd că a adormit.O întind încet în pat și o acopăr cu plapuma.

Suga:J-hope putem vorbi puțin.

J-hope:Desigur.Hai în sufragerie să vorbim.

Ies cu Suga din cameră,mergem în sufragerie și ne punem pe canapea.

Suga:J-hope îmi poți spune mai detaliat ce spune N/t în somn.

J-hope:Nu știu ce a visat,dar spunea că nu vrea să te părăsească pe tine și pe tatăl tău și în același timp o ruga pe mama voastră să-i dea drumul,iar de aici ai auzit și tu ce spunea.

Suga:Ok.Mersi.O să încerc dimineață să vorbesc cu ea.Poate o să-mi spună ce a visat.

J-hope:Eu mă duc în cameră.

Suga:Bine.Noapte bună.

J-hope:Noapte bună.

Mă ridic de pe canapea și urc sus.Intru în cameră și mă pun în pat lângă N/t.O iau în brațe,iar ea își pune capul pe pieptul meu.O sărut pe frunte,apoi mă culc și eu.

Dimineața.Ora 10:30

J-hope pov*

Mă trezesc din cauza razelor de soare care se strecoară în cameră.Mă uit la N/t și văd că încă doarme.Îi dau un sărut pe frunte și încep să mă joc în părul ei.Nu după mult timp văd că își deschide încet ochii.Se uită la mine și simt cum mă topesc când îi văd privirea somnoroasă.O sărut apăsat pe buze apoi spun:

J-hope:Neața iubire.

N/t:Neața.

J-hope:Cum ai dormit?

Soră cu Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum