28

292 16 0
                                    

Două luni și o săptămână mai târziu.

N/t pov*

Sarcina este pe sfârșite și pot naște în orice moment.J-hope este plecat la repetiții,iar eu sunt singură,din nou.Urăsc zilele în care stau singură acasă.Mor de plictiseală.Cred că o voi suna pe Hea.Da,asta voi face.Oricum astăzi are zi liberă.Îmi iau telefonul și caut numărul ei în contacte.Când îl găsesc o apelez și pun pe difuzor.

Convorbire telefonică*

N/t:Alo?

Hea:Alo.Ce faci?

N/t:Bine.Ești ocupată?

Hea:Nu.De ce?

N/t:Păi..J-hope este la repetiții,iar eu mor de plictiseală.Așa că te-am sunat să văd dacă vii pe la mine.

Hea:Mă îmbrac și vin.Ajung în 10 minute.

N/t:Bine.Pa.

Hea:Pa.

Convorbire telefonică încheiată*

Pun telefonul pe măsuța de cafea și mă așez mai bine pe canapea.Pornesc televizorul și caut un film.Dintr-o dată se aude o bătaie la ușă.Mă ridic cu greu de pe canapea și merg spre ușă.Deschid ușa și o văd pe Hea.O las să intre în casă și mergem în sufragerie,apoi ne așezăm pe canapea.

Hea:Cum te simți?

N/t:Sunt bine.

Hea:Când o să naști?

N/t:Pot naște în orice moment.

Hea:Serios?

N/t:Da.

Hea:Abia aștept să-i țin în brațe și să mă joc cu ei.

Vreau să spun ceva,dar se aude o bătaie la ușă.

Hea:Cine o fi?

N/t:Nu știu.Poate este J-hope.

Hea:De ce ar bate J-hope la ușa casei lui?!

N/t:Poate și-a uitat cheile.

Mă ridic de pe canapea și merg să văd cine este la ușă.Apăs cu teamă pe clanță și deschid ușa.Simt cum inima mi se oprește când o văd pe mama cu un belebuși în brațe,iar în spatele ei se afla soțul ei.

N/t:Ce vrei?*spun cu ură*

Mama:Așa îți întâmpini mama?.*spune și mă împinge în așa fel încât să mă lovesc de perete*

Hea pov*

N/t merge să deschidă ușa,apoi se aude o voce feminină destul de cunoscută.Stai puțin!Acea voce îi aparține mamei ei.Pun mâna repede pe telefon și-l sun pe Suga.Eram speriată,nu vroiam ca N/t să pățească ceva.

Convorbire telefonică*

Suga:Alo?

Hea:Su..Suga?

Suga:Ce ai pățit iubire?

Hea:Ma..mama ta

Suga:Ce este cu mama?

Hea:Este aici.

Suga:Poftim?Unde ești?

Hea:Sunt la N/t.

Suga:N/t unde este?

Hea:A mers să deschidă ușa crezând că este J-hope,dar este mama ta cu soțul ei și bebelușul lor.

Suga:Du-te repede la N/t.

Mă ridic de pe canapea și merg la ușă.

M/T/S(Mama lui Suga):Așa îți întâmpini mama?*spune și o împinge,iar N/t se lovește de perete.*

Soră cu Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum