23

330 16 0
                                    

O lună mai târziu.Dimineața,ora 10:00.

N/t pov*

Tocmai ce m-am trezit și am văzut că J-hope nu este lângă mine.M-am ridicat din pat și mi-am luat niște haine,apoi am mers la baie.Am făcut un duș fierbinte și m-am schimbat.

Am făcut un duș fierbinte și m-am schimbat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos și îi văd pe băieți pe canapea.

N/t:Neața.

Băieți:Neața.

J-hope:Neața iubire.*spune și vine la mine*

Îl sărut scurt pe buze,apoi îl iau în brațe.

J-hope:Ție foame?

N/t:Da.

J-hope:Hai să-ți fac ceva de mâncare.

Mergem în bucătărie,iar eu mă așez la masă.J-hope începe să gătească,iar eu îi urmăresc fiecare mișcare.După vreo 5 minute termină J-hope de gătit.Pune mâncarea pe masă,iar eu încep să mănânc.

N/t:Tu nu mănânci?

J-hope:Nu.Am mâncat cu băieți.

Nu mai spun nimic și continui să mănânc.După ce termin de mâncat,spăl repede vasele și merg alături de J-hope în sufragerie.Ne punem pe canapea și doar atunci observ că Hea nu este.

N/t:Unde este Hea?

Suga:A mers să se întâlnească cu mama ei.

Jimin:Acum ce facem?Mă plictisesc de mor.

N/t:Eu vreau să merg la o plimbare.

J-hope:Și eu vin cu tine.

Jimin:Și eu.

Jin:Și eu vreau să vin.

RM:Atunci mergem toți.

Ne ridicăm de pe canapea și ieșim afară.Îmi împletesc mâna cu a lui J-hope,apoi pornim spre parc.Ne plimbam prin parc și dintr-o dată în fața noastră apare mama împreună cu soțul ei.Suga era lângă mine și când a văzut-o pe mama,ma luat de mână și ma tras în spatele lui.

Mama:Vai,copii mei,ce dor mia fost de voi!*spune și se apropie de noi*

Suga:Nu te apropia.

Mama:Dar vreau să vă iau în brațe.Sunt mama voastră și am tot dreptul să vă iau în brațe.

N/t:Tu nu mai ești mama noastră.Tu ești cea care a ales să plece,așa că te rog să ne lași în pace.Nu ne mai cauta.

Mama:Dar.

N/t:Iubire vreau acasă.

J-hope:Bine iubire.Hai să mergem.

Dau să mă întorc,dar sunt oprită de mama.

Soră cu Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum