Un an mai târziu.
Author pov*
A trecut un an de când N/t este în comă.Un an de când băieți nu au mai postat nimic pe rețelele de socializare,și și-au anulat o parte din concerte și emisiuni.Un an de când Suga și J-hope au părăsit spitalul doar atunci când aveau concert,apoi venind înapoi la tine.Băieți erau mereu triști și fără chef de viață.Nimic nu le putea aduce zâmbetul pe buze.
Suga pov*
A trecut un an de când N/t este în comă,iar azi a venit doctorul și a spus că o s-o deconecteze de la aparate dacă nu se trezește în două ore.
Suga:N/t trezește-te te rog.Doctorul a zis că o să te deconecteze de la aparate dacă nu te trezești în două ore.Te rog nu mă părăsi.Am nevoie de tine.
N/t pov*
Mă plimb pe o pajiște,totul este așa de frumos.Eram îmbrăcată într-o rochie albă și mă plimbam printre miile de flori.Dintr-o dată văd o siluetă în fața mea.Era persoana de care îmi era foarte dor.
N/t:T..tată?
Tata:Scumpa mea,ce cauti tu aici?*spune plângând*
Mă uit la tata cum plângea și nu îmi dădeam seama dacă plânge de fericire sau de tristețe.
N/t:Tată?De ce plângi?Nu trebuie să plângi.Acum sunt lângă tine și nu voi mai pleca.
Tata:Nu,draga mea.Locul tău nu este aici.Trebuie să te întorci la fratele tau.
N/t:Nu vreau sa mă întorc.Mi-ai lipsit atât de mult.Mi-a fost foarte greu fără tine.Te rog nu mă alunga.Lasă-mă să stau cu tine.Te rog.
Tata:Fata mea.Eu voi fi mereu lângă tine.Nu poți părăsi atâtea suflete care acum plâng după tine.Îl vei lasa pe Suga și J-hope?
N/t:Tată,ei vor înțelege și vor trece peste.Eu nu vreau să plec.Aici te am pe tine.
Tata:Of scumpa mea.Ești atât de naivă.Vino cu mine.
Tata ma luat de mână și ma dus în fața unei uși.
Tata:Vino draga mea.
N/t:Ce este aici?
Tata:Vei vedea.
Trecem prin acea ușă și ajungem pe un hol lung.
N/t:Unde suntem?
Tata:Suntem pe pământ.
N/t:De ce mai adus aici?
Tata:Te-am adus aici pentru ați da seama că nu este bine să rămâi cu mine și că ar trebui să te întorci acolo unde îți este locul.
Mă uitam în fața și dintr-o dată văd pe un gem 8 persoane care se îmbrățișau plângând,iar lângă ei era un doctor și mai multe asistente.Mi-am dat repede seama cine sunt acele persoane și nu înțelegeam de ce plâng.Eram speriată nu știam ce se întâmplă.Intru în acel salon și mă apropi de Suga.Încerc să-l îmbrățișez,dar trec prin el.Mă întorc cu lacrimi în ochii spre tata neînțelegând ce se întâmplă.
Tata:Ei nu te pot vedea,nu te pot auzi.Nu îi poți atinge.Așa vrei să fie de acum încolo?
Am început să plâng.M-am apropiat de patul din mijlocul camerei și m-am văzut pe mine întinsă pe acel pat,iar doctori încercând să mă readucă la viață.
N/t:Tată nu vreau asta.Vreau să mă întorc la ei.
Tata:Așa te vreau scumpa mea.Acum întoarce-te la ei până nu este prea târziu.
CITEȘTI
Soră cu Min Yoongi
AdventureBună,sunt N/t și sunt sora germană a faimosului cântăreț de muzică K-pop,Min Yoongi sau pe numele lui de șcenă,Suga.Am terminat facultatea de Arte.De curând am descoperit pasiunea mea pentru dans,așa că m-am înscris la cea mai bun facultate de dans...