4

1.3K 46 13
                                    

Ziua următoare.Dimineața,ora 10:30

N/t pov*

Mă trezesc și mă uit să văd dacă s-a trezit Suga.Când văd că nu este lângă mine,mă întorc și îl văd pe J-hope pe scaun lângă mine stând pe telefon.Se uita la mine și îmi zâmbește,apoi spune:

J-hope:Neața.Cum ai dormit?

N/t:Neața.Am dormit bine.Tu cum ai dormit?

J-hope:Am dormit bine.

N/t:Unde este Suga?

J-hope:A mers să cumpere de mâncare și să îți aducă niște haine.

N/t:Ok.

J-hope:N/t vreau să îți spun ceva.

N/t:Spune.

J-hope:Te plac.Prima dată când te-am văzut am simțit fluturași în stomac.Cu cât te vedeam mai des cu atât mă întrăgosteam mai mult de tine.

Când am auzit ce a zis J-hope pur și simplu m-am blocat.Nu știam ce să zic.Și eu îl plac,dar nu am avut niciodată curaj să îi spun.

J-hope:Se pare că tu nu simți la fel.Scuze.Mai bine nu îți spuneam.Nu vreau să stricăm prietenia dintre noi.*spune și se ridică de pe scaun.*

Îl prind de mână și îl trag spre mine în așa fel încât să ni se atingă buzele.Sărutul a fost unul timid,dar a devenit din ce în ce mai pasional.Ne despărțim din sărut din cauza lipsei de aer.Frunțile noastre se lipesc,iar noi ne uităm unul în ochii celuilalt.

J-hope:Te iubesc.

N/t:Și eu te iubesc.

Suga:Awww.Ce drăguț.

Când îi aud vocea lui Suga,mă îndepărtez de J-hope și mă uit la el.

N/T:De când ești acolo?

Suga:Nu de mult timp.Să stii că vă stă bine împreună.

J-hope:Mersi.

Suga:Acum hai să mâncăm.

După ce mâncăm vine doctorul și îmi spune că pot pleca acasă.Cât timp Suga completează fișa de externare,iar J-hope a mers după pastilele recomandate de doctor,eu mă schimb și mă pregătesc pentru a putea pleca acasă.

Cât timp Suga completează fișa de externare,iar J-hope a mers după pastilele recomandate de doctor,eu mă schimb și mă pregătesc pentru a putea pleca acasă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Nu după mult timp intră băieți în salon.

Suga:Esți gata?

N/t:Da.

Suga:Atunci hai să merge.

Mă ridic de pe pat și merg spre ușă.Ies din salon și mă îndrept spre mașină cu băieți în spatele meu.Suga se urcă la volan iar eu și J-hope pe bancheta din spate.Tot drumul am stat cu capul pe umărul lui J-hope,în timp ce mă uitam pe geam și mă gândeam la ce s-a întâmplat în această dimineață.Sunt scoasă din gândurile mele de J-hope care îmi dă un sărut pe frunte.

Soră cu Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum