29

369 15 0
                                    

Doctor Wu:Am nevoie de doi doctori.Repede.Pierdem pacienta.

Când l-am auzit pe doctor am simțit cum îmi pică cerul în cap.Nu se poate așa ceva.Nu poate fi adevărat.N/t nu m-ar părăsi.

J-hope:Nu,nu,nu poate fi adevărat.*spun și încep să plâng în hohote.*

Cad în genunchi și încep să dau cu pumnul în podea.

J-hope:N/t nu mă poți părăsi.Te rog rămâi lângă mine.Nu vreau să te pierd.*spun și încep să plâng tot mai tare.*

Suga vine lângă mine și mă ia în brațe.Plângeam pe umărul lui și dintr-o dată începe și el să plângă.Plângeam unul în brațele altuia.Băieți ne ajută să ne ridicăm,dar eu nu eram în stare să stau în picioare.Capul mă durea din cauza plânsului,iar amețiala nu întârzie să apară.Încet încet simt cum ochii mi se închid,apoi totul devine negru.

Jin pov*

Îl ajut pe J-hope să se ridice,dar acesta abia se ținea pe picioare.Mă uit la el și văd că este palid.Ochii lui se închid și văd cum corpul lui se clatină,apoi cade în brațele mele.Mă las încet în jos și încep să-l zgudui.

Jin:J-hope.J-hope trezește-te.Băieți chemați un doctor.

Tae merge repede după un doctor,iar eu încerc să-l trezesc pe J-hope,dar în zadar.Imediat apare Tae cu un doctor și o asistentă.

Doctor:Luați-l și veniți după mine.

RM mă ajută să-l ridic pe J-hope,apoi îl urmăm pe doctor până într-un salon.Îl așezăm pe pat,iar doctorul ne spune să ieșim din salon.Sper să fie bine.Și el și N/t.

Trei ore mai târziu.

J-hope pov*

Deschid ochii,dar îi închid la loc din cauza luminii puternice.Îi deschid din nou și constat că sunt într-un salon.Mă uit în jur și îi văd pe băieți.

J-hope:Băieți ce s-a întâmplat?

Jin:Ai leșinat.

Când îmi amintesc de ce am leșinat,mă ridic repede în ședere și mă uit speriat spre băieți.Aceștia se uită la mine și își lasă privirea în jos.

J-hope:Băieți unde este N/t?Cu se simte?Este bine?

Băieți se uitau unul la altul,dar nimeni nu spunea nimic.

J-hope:Răspundeți!

Jin:N/t.........este în salonul de lângă,dar

J-hope:Dar ce?

Jin:Ea este în comă.

Când aud cele spuse de Jin,nu mai stau pe gânduri și-mi scot branula din mână și mă ridic din pat.

RM:J-hope ce crezi că faci?!Nu ai voie să te ridici din pat.

Nu ascult cele spuse de RM și trec pe lângă ei.Ies din salon și intru în salonul în care se află iubita mea.Când o văd conectată la acele aparate,încep să plâng mai tare ca niciodată.Nu suport să o văd întinsă pe un pat de spital.Mă apropi de ea și mă așez pe scaunul de lângă patul ei.Îmi pun mâna pe obrazul ei și-l mângâi ușor.

J-hope:Iubire trezește-te.Nu mă părăsi te rog.Deschide ochii și hai să ne creștem bebeluși împreună.Nu mă lasa singur.Am nevoie de tine.Băieți noștri au nevoie de tine.Te rog trezește-te.

Îmi pun capul pe mâna ei și continui să plâng până adorm.

O săptămână mai târziu.

J-hope pov*

A trecut o săptămână de când N/t a născut și o săptămână de când ea este în comă.Nu am plecat din spital deloc.În fiecare zi am mers și i-am văzut pe bebeluși,dar parcă nu mă pot bucura.Cât de fericit am fost când am aflat că este însărcinată și când am aflat că vom avea doi băieți,dar acum este altceva.Gândul că ea este în comă mă distruge încet încet.Nu vreau să o pierd.Nu aș putea trăi fără ea.O iubesc prea mult.

Sunt scos din gândurile mele de o mână care îmi șterge lacrimile.Mă uit și o văd pe N/t.Când realizez că ea a deschis ochii,mă ridic de pe scaun și o iau în brațe.

J-hope:Mi-a fost foarte frică.Am crezut că o să mă părăsești.

N/t:Nu mai plânge,te rog.Sunt aici,sunt lângă tine și nu o să mai plec niciodată.Te iubesc mult.

J-hope:Și eu te iubesc.*spun și o sărut*.

Ne despărțim din sărut și o strâng din nou în brațe.

N/t:Bebeluși cum sunt?

J-hope:Sunt bine,nu-ți face griji.

N/t:I-ai văzut?

J-hope:Da și să ști că seamănă cu tine.

N/t:Abia aștept să-i văd.

J-hope:Mă duc să chem doctorul Wu.

N/t pov*

J-hope merge după doctorul Wu,iar în mai puțin de 5 minute se întoarce.Doctorul Wu îmi pune câteva întrebări despre cum mă simt și îmi spune că o să-mi aducă bebeluși.Abia aștept să-i țin în brațe.Dintr-o dată ușa salonului se deschide,iar pe ea intră o asistentă cu bebeluși în brațe.Îi iau în brațe pe amândoi și simt cum mă topesc.J-hope se pune lângă mine,iar eu îmi pun capul pe umărul lui.

N/t:Sunt așa de micuți și de frumoși.

J-hope:Seamănă cu mama lor.

N/t:Și cu tatăl lor.*spun și-l sărut scurt pe buze*

J-hope îl ia în brațe pe Jung-Su și stăm așa toată ziua.

Seara.Ora 22:00.

N/t pov*

Tocmai ce au plecat băieți și Hea,iar acum este timpul să-mi hrănesc băieți.Îi iau în brațe și îi alăptez,apoi vine o asistentă și îi ia spunându-mi că o să mi aducă mâine dimineață.

J-hope mă ajută să mă schimb,apoi mă întind în pat.Din cauza că am nascut cu cezariană,o să dureze câteva zile până mă pun pe picioare.Noroc că-l am pe J-hope lângă mine.

J-hope se pune lângă mine și mă ia în brațe.Îmi pun capul în scobitura gâtului lui și-l strâng în brațe.

J-hope:Noapte bună iubire.

N/t:Noapte bună.

Îl sărut scurt pe buze,apoi mă așez mai bine în brațele lui.Acesta trage plapuma mai bine peste amândoi.Mă sărută pe creștetul capului,apoi adormim.

Soră cu Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum