Ora 12:00 noaptea
N/t pov*
Petrecerea a început acum ceva timp.Au mai venit câțiva din prietenii băieților,asa că am chemat și eu câțiva prieteni,printre care se află și Hea.Acum mă aflu pe canapea lângă J-hope.El este puțin beat,dar știe de el.Mă speri când sunt luata pe sus,dar mă mai liniștesc puțin când văd că sunt în brațele lui J-hope.Acesta urcă scările și intră în canera mea.Mă pune încet în pat și se pune peste mine.Începe să mă sărute pe gât,iar eu gem din cauza plăceri.Acesta urcă cu săruturile până la buze și începe să mă sărute cu poftă în timp ce îmi dă bluza jos.Când rămânem fără aer ne despărțim din sărut,iar J-hope a coborât din nou cu săruturile pe gât,apoi mergând tot mai jos până ajunge la sutien.Îl îndepărtează și pe acesta și începe să îmi suga sfârcurile ca pe acadele.Încep să gem și îl trag pe J-hope spre mine în așa fel încât buzele noastre să se unească.Ne sărutam cu poftă.În timpul sărutului îi dau tricoul jos și îi desfac cureaua.Acesta începe din nou să îmi sărute sâni.Coboară tot mai jos până ajunge la marginea pantalonilor.Îmi dă pantaloni jos o dată cu chiloți și începe să coboare cu săruturi dulci tot mai jos până îi simt respirația deasupra feminității mele.Și-a introdus limba în mine.Am început să gem tot mai tare și mi-am băgat mâinile în părul lui.Când sunt aproape să îmi dau drumul J-hope se ridica și își dă pantaloni și boxeri,apoi își pune protecție.Se pune din nou deasupra mea și începe sa mă sărute în timp ce intră încet în mine.Câteva lacrimi îmi părăsesc ochii din cauza dureri.J-hope începe să facă mișcări lente pentru a mă obișnui.Atunci când durerea dispare și încep să simt doar plăcere încep să gem numele lui J-hope.
N/t:Ahhh mai repede daddy ahhh.
J-hope începe să mărească viteza,iar eu încep să gem tot mai tare.Noroc că muzica era prea tare dată și nu ne putea auzi nimeni.
N/t:Ahhh simt că îmi dau drumul ahhh.
J-hope:Mai ai puțină răbdare.
J-hope începe să facă mișcări inuman de rapide.Nu dupa mult timp ne dăm amândoi drumul în același timp,iar J-hope s-a trântit în pat lângă mine.Mă ia în brațe,iar eu îmi pun capul pe pieptul lui.Acesta mă săruta pe frunte,pe năsuc,pe ochii,iar la final a lăsat buzele.Iși presează buzele de ale mele formând un sărut plin de dragoste.Când ne despărțim din sărut,îmi așez mai bine capul pe pieptul lui și încep să trasez cu degetele linii imaginare pe abdomenul lui.
N/t:Ar trebui sa facem un duș.
J-hope:Ai dreptate.
Îmi iau cearceaful de pe pat și mi-l pun pe mine,apoi mă ridic din pat.Îmi iau pijamalele din dulap și merg la baie.Fac repede un duș,apoi mă schimb în pijama.
Ies din baie și merg în camera mea.Intru și îl văd pe J-hope stând în pat doar cu o pereche de pantaloni scurți pe el.Mă pun lângă el în pat și îl iau în brațe.Îl sărut pe buze,apoi îmi pun capul pe pieptul lui.
N/t:Noapte bună iubire.
J-hope:Noapte bună.
J-hope mă sărută pe frunte,apoi adormim amândoi.
CITEȘTI
Soră cu Min Yoongi
AdventureBună,sunt N/t și sunt sora germană a faimosului cântăreț de muzică K-pop,Min Yoongi sau pe numele lui de șcenă,Suga.Am terminat facultatea de Arte.De curând am descoperit pasiunea mea pentru dans,așa că m-am înscris la cea mai bun facultate de dans...