7

748 37 0
                                    

Dimineața.Ora 7:30.

N/t pov*

Mă trezesc bine dispusă în dimineața asta.Mă uit la J-hope și văd că încă doarme.Îl sărut scurt pe buze și dau să mă ridic din pat,dar simt o mână ce mă oprește.

J-hope:Unde crezi că pleci?

N/t:Trebuie să mă pregătesc pentru facultate.

J-hope:Azi rămâi cu mine acasă.*spune și mă trage în brațele sale*

N/t:Nu pot.

J-hope:De ce?

N/t:Azi încep repetițiile pentru concurs.

J-hope:Ce concurs?

N/t:Este un concurs pe școală,unde elevii se "lupta" pentru titlul de cel mai bun dansator al anului.

J-hope:Anul trecut cine a fost dansatorul anului?

N/t:Stă chiar în brațele tale.

J-hope:Serios?

N/t:Da.

J-hope:Brovo iubire.

N/t:Acum mă lași să merg să mă pregătesc?

J-hope:Mai stai 5 minute și promit că te duc eu.

N/t:Ok.

Îl strâng mai tare în brațe și stăm așa până vine momentul în care trebuie să mă ridic din pat,deoarece dacă mai stau mult o să întârzi la facultate.

N/t:Iubire trebuie să mă pregătesc pentru facultate.O să întârzi dacă mai stau mult.

J-hope îmi dă drumul,iar eu mă dau jos din pat și merg să îmi iau haine din dulap.După ce îmi aleg hainele,merg la baie și fac un duș,apoi îmi fac rutina și mă îmbrac așa:

După ce îmi aleg hainele,merg la baie și fac un duș,apoi îmi fac rutina și mă îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă întorc în cameră și văd că J-hope s-a schimbat și el.Ieșim amândoi din cameră și coborâm jos.Intrăm în bucătărie și îi vedem pe băieți mâncând.

Băieți:Neața.

N/t și J-hope:Neața.

Ne punem la masă și începem și noi să mâncăm.

Suga:N/t cum de te-ai trezit așa devreme?

N/t:Trebuie să merg la facultate.Azi începe repetițiile pentru concurs.

Jimin:Ce concurs?

N/t:Este un concurs pe școală,unde elevii se "luptă" pentru titlul de cel mai bun dansator al anului.

Jungkook:Interesant.

J-hope:Ghiciți cine a câștigat concursul anul trecut.

RM:Nu avem de unde să știm.

Soră cu Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum