Ziua urmatoare.Dimineața.Ora 10: 15.
N/t pov*
Mă trezesc și văd că J-hope încă doarme.Îmi pun mâna pe obrazul lui și încep să-l mângâi ușor.La un moment dat J-hope își pune și el mâna pe obrazul meu.
J-hope:Neața iubirea mea.
N/t:Neața bebe.
J-hope se apropie de mine și mă sărută.Îi răspun la sărut și ne sărutăm până când rămânem fără aer.Când ne despărțim din sărut ne lipim frunțile și ne uităm unul în ochii celuilalt.
J-hope:Mi-au lipsit aceste dimineți.
N/t:Și mie.Când putem merge acasă?
J-hope:Nu știu.Merg să vorbesc cu doctotul.
N/t:Ok.
J-hope mă sărută pe frunte,apoi se ridică din pat și iasă din salon.Nu trec nici 2 minute că usa salonului se deschide,iar pe ea intră Suga și Hea.
Suga:Neața.
N/t:Neața.
Hea:Neața.
Suga:Cum te simți?
N/t:Mai bine.
Hea:Ce mă bucur.J-hope unde este?
N/t:A mers să vorbească cu doctorul despre externarea mea.
Suga:Aaa.Ok.Ți-am adus niște haine și mâncare.
N/t:Mersi.
În timp ce mâncam a venit și J-hope.Se pune lângă mine și spune:
J-hope:După ce termini de mâncat,putem pleca acasă.
N/t:Serios?
J-hope:Da.
N/t:Abia aștept să plecăm acasă.
Începem să mâncăm amândoi,iar când terminăm mă îmbrac și plecăm spre casă.Drumul a fost unul liniștit.Suga a parcat mașina în fața casei și am coborât toți.Intrăm în casă și mergem în sufragerie,unde îi vedem pe restu băieților.Aceștia când ne văd se ridică repede de pe canapea și vin la noi.Facem o îmbrățișare de grup,apoi ne punem pe canapea.
Jin:N/t,ești bine?
N/t:Sunt bine.
Jimin:Ce mă bucur să aud asta.
Ne-am luat cu poveștile și nici nu ne-am dat seama când a trecut așa de repede timpul.Era deja ora 15:00.M-am ridicat de pe canapea și am spus:
N/t:Eu mă duc să fac un duș,apoi vreau să ies puțin să mă plimb.
Suga:Ok.
Urc sus și intru în camera mea.Îmi aleg hainele și merg la baie.Fac un duș,apoi mă îmbrac așa:
CITEȘTI
Soră cu Min Yoongi
AdventureBună,sunt N/t și sunt sora germană a faimosului cântăreț de muzică K-pop,Min Yoongi sau pe numele lui de șcenă,Suga.Am terminat facultatea de Arte.De curând am descoperit pasiunea mea pentru dans,așa că m-am înscris la cea mai bun facultate de dans...