Son duyduğum sesle çığlık atarak cama yapıştım . Annemi kaybediyorduk olamazdı . Annem gidemezdi çok erken . Annemi kaybedemem o benim her şeyim..
Hemşireler şok aletiyle annemin yanına girdiler ve şok uygulamaya başladılar. Bir... İki...Üç... yok hayır hala atmıyor nabzı.. Dört ...
* Dıt dıt dıt dıt .... cihaz ötmeye başlayınca ağlayarak bir oh çektim.. Dünyalar benim olmuştu..
2 Gün sonra.....
Bugün hastahanede geçen ikinci günümüz. Günümüz diyorum çünkü Ege de benimle kalıyor ve okula gitmiyor. Ablam gelip gidiyor vize dönemine denk geldiği için çalışmak zorunda . Teyzem de gelemiyor çünkü onun da bir işi var ve ben de kimseye engel olmak istemiyorum. Tabi ki Ege hariç ne dersem diyeyim gitmiyor. Bu arada iki gündür içmekten nefret ettiğim ilaçları zorla içiriyor ve bana kaçış yolu bırakmıyor. Git artık desem ya sanane , seni ilgilendirmez diyor ya da laf sokuyor ve şu an hiç laf sokacak halde olmadığım için susuyordum daha doğrusu susmak zorunda kalıyorum denilebilir. İki gün oldu ve ben hala okula ilk gittiğim günkü gibiyim Ege de öyle. Ama yarın sabah eve gitmezsem kirden ölebilirim. Ablamı arayacağım ve bir kaç saat için gelmesini isteyeceğim.
Ertesi Gün....
*Alo, abla benim üstümü değiştirmem gerekiyor vize saatine kadar gelebilir misin ?
* Tamam canım sen de çok yoruldun ama vizelerim bir sabah bir akşam öğlen boşum gelebilirim bilgisayarı ve kitapları yanıma alayım her ihtimale karşı. On dakikaya oradayım.
*Tamam abla hazırlanıyorum bende . *
Anka'dan..
*Ege , eve gitmeliyiz artık üzerimizi değiştirmeliyiz ve sende artık evine gitmelisin okula gitmelisin.*
*Birincisi sen eve gideceksen giderim. İkincisi okula gidip gitmeyeceğim konusu senin ilgi alanın değil benim ilgi alanım yeni kız. O yüzden sürekli aynı şeyleri söyleme. *
*Ege ben senin için diyorum benim yüzümden burada kalıyorsun ben kendim halledebilirim. Ablam gelecek on dakikaya ve bizde gidip üstümü değiştireceğiz ama tek bir farkla ben geri geleceğim sen gelmeyeceks...*
Derken Ege eliyle ağzımı kapattı ve tam anlamıyla susmamı bekledi. Ben bir an napıyorsun diye sorunca * biraz nefes al yeni kız , konuşurken nefes almayı unutuyorsun ve bu yüzden ölen ilk insan falan olabilirsin* deyip güldü ben şok oldum o yüzden susup kaldım o da bundan faydalanıp
* Ha şöyle güzelim* dedi ve ağzından çıkan kelimeye kendi de şaşırmış gibi *Alışkanlık sana özel değil bütün kızlara aynısını diyorum yanlış anlama * deyince biraz garip oldum bir değişik hissettim sana iki cümlem var birisi soru ama kolay merak etme .
*Sor ama hızlı ol ablan şimdi gelir.*
*Birincisi hani senin hiç sevgilin olmamıştı ve ikincisi bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Deyince önce kızardığı yanaklarına bakıp gülmek istedim çünkü komikti. Bir anda dikleşip cevap verdi.
*Belki de sevgilim olmuştur daha önce ? Sana açıklama yapmadım sadece bu kelimeyi yanlış olarak algılama diye söylemek istedim *
Basbayağı kapak olmuştum bayağı kapaktım yani sustum ve
*Ablam geliyor ben çıkıyorum gideceksen git dedim. Sırıttığını gördüm ama arkama bakmadan direkt ablama yürüdüm. Panikliydi ve daha ne olabilir acaba dedim. Gözleri dolu doluydu.
*Abla ne oldu ??? Neden bu haldesin ??*
*Anka çıkarken anahtarı evde unuttum ve yeni fark ettim vize için gerekli şeyleri yanıma almıştım ama senin kıyafet konusu çok kötü oldu. Ne yapacağımı bilmiyorum . Teyzem benimle birlikte çıktı ve işe gitti ve gelmesi uzun sürecek. Mısra okulda ve kursu varmış kalmak zorundaymış çünkü devamsızlığı sınırdaymış ve akşam 8 de çıkacakmış aynı zamanda diğer kızlarında kalması gerekiyormuş. Sare'nin annesi Sevim Teyze silmeyeceğim bu sefer devamsızlığınızı demiş . Çilingirin gelip halletmesi de 2 saati bulurmuş. Ve benim vizem var ama sıkıntı değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DURAK
Teen FictionAnka babasının işi nedeniyle oradan oraya savrulan bir kız . Ama artık kalıcı olarak İstanbul'a yerleşiyorlar ve yeni hayatına kimleri alacak ? Daha önce doğru düzgün arkadaş edinememiş Anka arkadaş olduğu insanların gerçek yüzleriyle karşılaştığı z...