Hala hiç bir şey hissetmiyorum galiba çok yüksek ateşten havale bile geçiriyor olabilirim ama havaleyi çocuklar geçirir. Ah bilincim yine gidiyor sanırım.. Tek duyduğum tekrar gidiyor hocam..
Ege'den ;
Bir anda ne olduğunu anlamadan tuttuğum kol kayıp gitti. Şok olmuş bir biçimde Anka'ya bakarken hala ne olduğunu anlamamıştım. Sadece aklıma gelen şey Anka'nın sınıfa girdiğinden beri hapşırıyor olması. Benim de çok hassastı bünyem eskiden ama büyüdükçe kuvvetlendim. Şoku çok kısa bir sürede atlattıktan sonra Anka'yı kucakladığım gibi revire götürdüm. Peşimden Mısra ,Serra ve Sare geldiler . Mısra'nın gözleri bir anda dolu dolu olmuştu. Tamam onu anlıyordum fakat bizim kızlara ne oluyordu ? Daha iki saattir tanıyorlar kızı neyse hepsinin gözleri doldu o anda olaya müdahale ettim yoksa asla susturamazdım onları. Ben onları susturunca Mısra sakinleşip derin bir nefes aldı ve söze girdi * Bugün ilk gün şanssızlığı yaşamış daha yeni geldiler İstanbul'a ve evlerinde banyonun şofbeni bozulunca ve Anka 'da bunu bilmeyince duşun yarısında sular kesilmiş ve Anka da soğuk suyla duş almak zorunda kalmış. Bünyesi çok zayıf hemen hasta oluyor ve ateşleniyor. Ateşlenince de bazen hafif bazen ağır geçiriyor ağır geçirdiği zaman bayılıyor yani uykuya dalıyor gibi bir şey oluyor. * diyince şok içinde Mısra'ya baktım . Nasıl soğuk suyla duş alıp bu soğukta okula gelir ? Ah delirmiş olmalı. Uyanınca ilk odasına giren Mısra oldu tabi konuşmayan kızın çenesi düşmüştü. Ben de kimseye görünmeden doktorla konuşmaya gittim. Bir şeyi olmadığını sadece bağışıklık sistemini güçlendirecek ilaçlar alması gerektiğini söyleyince içim rahat etti. Umurumda değilmiş gibi gözükse de tabi ki umurumda aklımdan çıkmadı hiç. Sonuçta hem ikizimin hem de benim arkadaşım artık. Normal de çok arkadaşa sahip olan bir insan değilim bir arkadaş grubumuz var Sareyle biz zaten dört kişiydik erkekler grubumuz olarak ; Ben , Efe, Emre , Eren ve Demir bize genelde 4E1D diyorlardı. Şimdi onlara da bir dördüncü katıldı 2S1M1A oldu onlarda ama onların ki uymuyor. Anka'nın ismini ilk duyduğumda çok farklı geldi. Çok anlamlı geldi. Gerçi gruptaki kızların hepsinin ismi çok güzel . Neyse ya konumuz bu değil. Doktor tekrar çağırdı beni ; * Bakar mısınız ?* *Buyurun Doktor Bey , bir sorun mu var?* *Yok korkmayın daha önce de ilaçlar yazılmış bazıları alınmış fakat kullanıldığını sanmıyorum , çünkü kullanılsaydı bağışıklığı yükselmiş olurdu. Sizden ricam ilaçlarını en kısa sürede temin edip düzenli olarak kullanması tekrar teşekkür ederim iyi günler * *Asıl ben teşekkür ederim Doktor Bey uyarınız için çok teşekkür ederim iyi günler kolay gelsin * demek ilaçlarını alıp kullanmamış. İlaç içme konusunda biraz olsun anlıyorum ben ilaç içmeyi hiç sevmezdim. Neyse gidip Anka'ya bakayım. Bizim çocuklarda gelir şimdi onlara da haber vermiştim. Anka'nın yanına vardığımda ilk geldiğimiz hale göre daha normaldi durumu fakat yine de berbat görünüyordu. Önce uyukluyordu sanırım gözleri yarı açık yarı kapalıydı. Fakat beni görünce önce şok olmuş sonra afallamıştı. Ateşten kıpkırmızı olan poğaça yanakları çok sevimli görünüyordu. Bir anda * Merhaba Ege sen neden geldin ?* deyince anladım ki onu buraya benim geldiğimi hatırlamıyordu. Ben de hiç bozuntuya vermeden *Bizim kızlar arayınca ağlıyorlardı onları sakin tutmak için geldim diye bir yalan savurdum.* Tabi ki onu buraya benim getirdiğim doğrusunu söylemeyecektim yapılan iyilik söylenmezdi. Hem zaten teşekkür falan da beklemiyorum bana göre iyilik karşılık istemeden yapılır. Yoksa yapılan iyilik değil başa kakmak olur. Ben kızları sakinleştirmek için geldim dediğimde bozulmuş gibi oldu ya da ben öyle hissettim bilmiyorum. Kız önünü göremiyor bir saat öncesini hatırlamıyor ne alaka değil mi ? Sonra bir soru sordu * Ege ben kaç saattir hastahanedeyim ? Saate baktığımda saat yediye geliyordu ve serumu bitince çıkacaktık. *yaklaşık 3 saattir *dediğimde şok olmuş şekilde bana baktı ve ani bir kalkışla toparlanmaya çalıştı tabi bir anda kalkınca başı döndü yatağın kenarlarına nasıl tutunacağını şaşırdı ve ben hiç bir şey yapmadım çünkü kalkamaycağını biliyordum kızlara yatağın kenarında ki demirleri kaldırmalarını söylemiştim , yapmışlar. Hemen *aah ! başım * diye durunca hafifçe güldüm çünkü komik gelmişti. Görmemiş olmasını umuyorken farketmiş ki bana *Komik olan ne var ? * diye sorunca kahkahamı tutamadım ve * Ah sen konuşabiliyor muydun* deyip hafif bir kahkaha daha attım ve * çok komik görünüyordun yeni kız* deyince garip garip baktı fark ettim hoşlanmamıştı bu lakaptan ama aklıma bu geldi. Ona bir süre adıyla seslenmeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DURAK
Подростковая литератураAnka babasının işi nedeniyle oradan oraya savrulan bir kız . Ama artık kalıcı olarak İstanbul'a yerleşiyorlar ve yeni hayatına kimleri alacak ? Daha önce doğru düzgün arkadaş edinememiş Anka arkadaş olduğu insanların gerçek yüzleriyle karşılaştığı z...