3.

279 9 10
                                    


Ding dong!

Jimin Pov:

Siedziałem w pokoju aż usłyszałem dzwonek do drzwi nie powiem Yoongi trochę mnię podniecił wcześniejszym zajściem ale musiałem szybko się opanować i ruszyć otworzyć drzwi bo ten zapewne się ubiera więc szybko ruszyłem do drzwi otworzyć.Przed mieszkaniem stał Tae i Kook jeden z nich siedział na schodku a drugi opierał się o framugę.-Hej chodzcie wszystko gotowe piwo jest już w salonie -- odpowiedziałem im gdy weszli do srodka uprzednio się do mnie przytulając i ściągając buty i kurtki.

-Co oglądamy ? - zapytał Tae ,który już dawno rzucił się na sofę uśmiechnął się gdy znalazł wzrokiem swoje ulubione chipsy z zielonej cebulki.

-Możeee... ''Call me by your name''? -- oznajmił młodszy Kook biorąc piwo do ręki 

Popatrzyłem na chłopka i podniesioną brwią każdy już wiedział ,że ten jest gejem nie ukrywał tego taki młody a pierszy się przyznał byłem z niego dumny chciałem wziąść z niego przykład niestety nie jestem aż tak odważny i pozna Jeonem nikt z naszej jakże uroczej grupki nie wie o mojej oriętacji. Kook też wiedział jakim uczuciem darzę Yoongieg.

-Stary to jest nudne oglądnijmy coś z Marvela --odpowiedzał szybko Tae chrupiąc już swoje chipsy 

Na młodszym widać było lekkie rumińce a zaraz po tym zjawił się Yoongi ubrany w jedwabną granatową piżamkę usiadł obok mnie i przywitał się z chłopakami.Pachniał cudownie pewnie użył tego płynu o zapachu malin

-To może poczekamy na Namjoona ponoć ma z kimś przyjśc -- Popatrzyłem na Yoongiego co najmłodszy z nas zauważył swiatło było w pół mroku przez co pięknie ukazywało obojczyki mojego wspólokatora a ja oblizywałem usta na widok lekko zmoczonych włosów i tych obojczyków.

Ding dong!!

Yoongi Pov:

-Ja otworze zaczekajcie na mnie i ani ważcie się włączyć filmu mówię o tobie Tae dzisiaj ,żadnego Marvela po ostatnim mam dość-- Uśmiechąłem się do tych przygłupów i otorzyłem drzwi i to co zobaczyłem sprawiło uśmiech na mojej twarzy i lekkie zażenowanie

Nam ewidętnie szykał skarbu w ustach dośc wysokiego bruneta mlaskając co chwilę

-Ehem ! 

Jungkook Pov:

Zauważyłem ,że Jimin jest nieco spięty i najwyrażniej podniecony czego o dziwo nie zauważył więc postanowiłem mu o tym dyskretnie oznajmić widziałem jak ten patrzył na Yoongasa,wyciągnąłem telefon i napisałem mu wiadomość.

Ciastek: stary spójrz na dół i idz się ogarnąc ^^

Wyświetlono

Mochi: o kurwa 

Wyświetlono

Po chwili wszyscy zauważyliśmy jak Jimin szybko znika z pola widzenia aktualnie siedziałem sam z Tae , który  przeglądał coś w telefonie i nie kłamiąc zerknąłem i to co zobaczyłem oj Tae Tae gdybym wiedział ,że podniecają cię chłopcy w spódniczkach i obrożach to inaczej nasza relacja by wyglądała pomyślałem.

Czyżby Tae był gejem?

Czyli tylko Suga i Hobi są hetero ?

Yoongi Pov:

-Ehem 

Nam i jego partner szybko oderwali się od siebie jak poparzeni  a chłopak zawstydzony cicho szepnął do bruneta obok

-mówiłem ,żebyś nie oblizywał warg  -- szepnął cicho Namjoon przez co ja przekręciłem oczami

-To jest Jin mój chłopak - Namjoon uśmiechnął się a ja z Jinem podaliśmy sobie dłoń .Gdy już wróciłem do wszystkich a wszyscy jako tako poznali się z Jinem ja zauważyłem ,że obok nie ma mojego współlokatora 

-Gdzie poszedł Jimin? 

- Zaraz wróci poszedł porozmawiać z mamą -- odpowiedział mi Kook ,który cały czas patrzył w telefon Taehyunga a Namjin bo tak nazwaliśmy tę pare siedzieli sobie na kolanach i szeptali sobie słodkie słówka .Ehh ten wieczór będzie lepszy niż się tego spodziewałem wziąłem piwo i nawet nie zauważyłem kiedy z jednego zrobiło się pięć a Jimin siedział już obok.Coraz mniej kontakowałem w tle leciał jak zawsze Marvel a Namjina już dawno nie było czasmi można było usłyszeć ciche jęki z pokoju  mam nadzieje ,że wybrali łóżko Jimina.

-Ahh Namii szybciej!!

Jungkook Pov:

-Tae może ubiorę się dla ciebie w taką spódniczkę?- Powiedziałem szeptem mu na ucho zauważając ,że niektórzy już nie kontaktują Jimin prawie śpi a Yoongi już był wstawiony. Tak Tae cholernie mi się podobał a widząc ,że mam okazję postanowiłem wykorzystać chwilę.

Chłopak szybko schował telefon i się mocno zarumienił chciał to ukryć ale ja już wiedziałem co zrobić by go rozkochać.

---------------------------------------

<3

Diary...|| YoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz