Rozdział 9

990 72 29
                                    

Wiem, że miało nie być rozdziałów, ale świętuję 5 z ćwiczeń z matematyki, więc daję Wam rozdział w prezencie. Następny dopiero za jakiś czas. Buziaki.

Po szkole Julie wyjątkowo natarczywie starała się zaciągnąć Noelle do studia. Quinn nie miała akurat w planach spędzać tam popołudnia. Czwartek miał być wolny ze względu na jakieś święto związane ze szkołą, więc Noelle chciała po prostu poleżeć, poczytać i spędzić trochę czasu z mamą. Wieczorem tego samego dnia była też umówiona na nocowanie u Flynn, więc nie miała w planach siedzieć jeszcze w studiu. Julie jednak nie dawała za wygraną, mamrotając, że musi jej koniecznie coś pokazać, bo to ważne.

- Co jest aż tak ważne? - jęknęła Elle, gdy Julie ciągnęła ją w dół schodków.

- Zobaczysz - Molina praktycznie wepchnęła swoją przyjaciółkę do środka.

Noelle zobaczyła chłopaków, którzy stali ze swoimi instrumentami gotowi do gry. Dziewczyna nie przypominała sobie, żeby mieli mieć jakąś próbę tego dnia, a nawet jeśli mieli mieć to nie była na niej potrzebna. Zmarszczyła brwi zastanawiając się o co się dzieje. Ogarnęła jednak o co chodzi w momencie, w którym zaczęli grać, znajomą melodię, która nie była jednak ich piosenką.

- Chwila, czy oni? - parsknęła słysząc pierwsze wersy piosenki, którą chłopaki zaczęli grać.

- Her name is Noelle. I have a dream about her. She rings my bell. - śpiewał Luke i przy ostatnim zdaniu posłał jej oczko - I got gym class in half an hour. Oh how she rocks in Keds and tube socks.

Noelle znowu parsknęła śmiechem, patrząc na swoje wysokie czarne skarpetki i vansy, które akurat dzisiaj ubrała, a które zgrały się z piosenką. Był ciepły dzień, więc akurat miała na sobie czarne kolarki z grubszego materiału i cienką, lawendową bluzę.

- But she doesn't know who I am. - Luke udał, że robi smutną minę - And she doesn't give a damn about me.

- To nie prawda - zaśmiała się i gdy tylko chłopcy w trójkę zaczęli śpiewać refren, ona razem z Julie zaczęły tańczyć.

- Yeah, I'm just a teenage dirtbag, baby. Listen to Iron Maiden, baby, with me. - przerwał na chwilę, nadal grając na gitarze - Her boyfriend's a di...

Noelle dla żartu zasłoniła uszy Julie, śmiejąc się z tego, że była od nich rok młodsza i nie powinna słuchać takich słów.

- Słownictwo! - zauważyła, nadal się śmiejąc, a Luke tylko wzruszył ramionami uśmiechając się do Noelle.

- Man, I feel like mold. It's prom night and I am lonely. Lo and behold. She's walking over to me. - Luke wbijał wzrok w Noelle, uśmiechając się, a Alex z Reggiem i Julie tylko posyłali sobie porozumiewawcze spojrzenia - This must be fake. My lip starts to shake. How does she know who I am? And why does she give a damn about...

Dziewczyna wiedząc, że szykuje się jej ulubiony moment w piosence w kilku krokach, znalazła się przy mikrofonie Luke'a, a chłopak przystawił go bliżej niej. Stali od siebie dosłownie milimetry, a uśmiech nie schodził im z twarzy.

- I've got two tickets to Iron Maiden, baby. - zaczęła śpiewać, patrząc prosto w niebieskie, błyszczące oczy chłopaka, a on w jej - Come with me friday, don't say „maybe". I'm just a teenage dirtbag, baby, like you.

Odwróciła się przodem jak i zaczęła skakać do dźwięku perkusji, na której wymiatał Alex. Złapała Julie za rękę i razem zaczęły bujać się do basu Reggiego. Kiedy skończyli grać Teenage Dirtbag, zaśpiewali też szybkie Sto Lat. Noelle była bliska płaczu ze wzruszenia.

𝐠𝐡𝐨𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 | luke patterson (jatp) | PL | W TRAKCIE KOREKTYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz