"H-hoşgeldiniz. Ne alırdınız?"
Gelen müşterileri karşılamak şu ana kadarki iş hayatımda beni hiç bu kadar zorlamamıştı çünkü sikeyim, okula yakın olmasından dolayı çalıştığım kafeye Kim Taehyung'un geleceği büyük bir ihtimal olsa da beklemiyordum işte.
Eh, bu durumun Kim Taehyung'un BJ Vante olduğunu öğrendiğimden kaynaklandığının ben de farkındaydım.
"Sen sabah karşılaştığımız hoobae değil misin? Burada yarı zamanlı olarak mı çalışıyorsun?"
Taehyung sunbae'nin yanındaki birkaç kişi konuşmaya başladığında telaştan ter dökmeye başlamıştım bile. Bir şey çaktırmamak adına arkada durup etrafa göz gezdiren Kim Taehyung'a bakmak istemesem de kaçamak bakışlarım her seferinde onu buluyor, birkaç saniye sonra gözlerimi yine kaçırıyordum.
"Aynı bölümdeniz dostum, bize ikram yapmayacak mısın?"
"Salak mısın oğlum, çocuğun maaşından kesilir o zaman."
"Sen!"
Önümde boş muhabbet yapan iki kişinin ardında neredeyse tüm kafeyi ayağa kaldıracak şekilde bağıran çocuğa baktığımda gözlerim şaşkınlıkla aralandı. Kim olduğunu biliyordum, kutlama günü yanımda oturup sürekli bana içirmeye çalışan herifti.
Yaşanan tüm bu olayların, BJ Vante'nin kim olduğunu öğrenmeme sebep olan o gıcık herif.
"Okulda doğru düzgün selam vermiyorsun ama bakıyorum da, burada sırf müşteriyiz diye bize iyi davranıyorsun. Derdin ne lan senin?" Adını bilmediğim herif önündeki arkadaşlarını sıyırıp bana doğru birkaç adım attığında aramızda geniş bir tezgah olmasına rağmen ben de gerilemeden edememiştim.
Herif ödümü kopartmaktan başka bir halta yaramıyordu çünkü.
"Mal, asıl senin derdin ne? Neden ikide bir tartışma çıkarıyorsun?" Hemen yanındaki çocuk, bağıranın omzuna elini atıp konuştuğunda ona içten içe hak vermiş fakat bir çalışan olarak müşteriyi memnun etme prensibimizden dolayı bu konu hakkında konuşmamış, biraz bıkkın ve biraz da endişeli sesimle sorumu yöneltmiştim.
"Şey, artık sipariş verebilir misiniz?"
"Ben sıcak çikolata alabilir miyim, lütfen?"
En arkada duran Kim Taehyung sanki ortamdaki tüm gerilimi bozmak istercesine tatlı sesiyle konuştuğunda heyecanlanmadan edememiştim. Onun asıl kim olduğunu biliyor olduğum gerçeği, gözümdeki yerini kısa sürece çok fazla değiştirmişti. Evet, kabul etmeliydim ki kendisi bırakın bölümü, fakültenin en yakışıklı erkeği olabilirdi ve onun BJ Vante olduğunu bilmesem dahi yakışıklılığıyla beni kolaylıkla etkileyeceğini biliyordum.
Fakat dediğim gibi, onun BJ Vante olduğunu biliyordum ve artık her şeyden çok daha çekici geliyordu bana.
Bu yüzdendir ki hislerimi ona olan bakışlarımla belli etmemek adına başımı eğerek onaylamış, diğerlerinin de isteklerini sisteme geçmiştim. Önümde duran sunbae'ler ellerini çevirme atsa da Kim Taehyung onlardan önce davranarak kredi kartını önüme uzatmıştı çoktan. Ismarlayacağını söylemişti. Herkese karşı bu kibar davranışı beni şaşırtıyordu.
Hesabı alır almaz hepsinin masaya yerleşmek adına arkalarına döndükleri an derin bir nefes aldım. Yaşananlardan sonra sadece onu görmek bile beni feci etkilemişken onunla okulda bulunacağım ortak alanlarda ne yapacağımı düşünmeye başlamıştım bir yandan.
Okula yakın bir yerde çalışmak benim için daha kolaydı ancak böyle bir şey olmasını hiç beklemiyordum.
Düşüncelerimde boğuşurken hazırladığım içecekleri son bir kez kontrol edip göz ucuyla arkama baktığımda ayaklanan kişiyle kalbim tekrar hızla atmaya başlamıştı.