dokuz

230 29 40
                                    

Dün gece yaşananları düşünecek olursam, hiçbir zaman ilk seks deneyimimin bu kadar kafa karıştırıcı olacağını düşünmezdim. O an, bir şeyleri kafamda tartıp biçmek için hem bedenime, hem de zihnime mukayet olamayacak kadar bilinçsizdim.

Ama bunun sadece başlangıç olduğunu biliyordum.

O anları düşününce fazlasıyla garip hissediyordum. Sanırım bu şey devam ettikçe, 'seks dedikleri şey buymuş.' diyeceğimi biliyordum. Bir kez alışınca çok daha fazla etkileneceğimi de öyle.

Çünkü Tanrı aşkına, BJ Vante'yle seks yapmıştım ben!

İlk başta hissettiğim acı ve istemeden de olsa ona zarar verişimi saymazsak, sonrası fazlasıyla zevkli geçmişti. İlk deneyimim olmasına rağmen başta hissettiğim acı dışında pek bir acı hissetmemiştim. Muhtemelen en çok yapmak istediğim kişiyle olduğu için bu kadar harika hissettirmişti.

Acaba Taehyung sunbae de benim gibi iyi hissetmiş miydi?

Gerçi tüm o harika geçen geceye rağmen bomboş bir yatakta uyanıp Taehyung sunbae'nin ben uyanmadan çoktan gitmiş olduğunu görünce, 'işte seks partnerliği bu kadar, daha fazlası değil.' diye düşünmeden edememiştim.

Bunları düşünmek canımı sıksa dahi bu durum yalnızca birkaç saniye boyunca sürüyordu, daha sonrasında ise kendimi aptal bir şekilde sırıtıp ellerimi yüzüme siper eder halde buluyordum.

Seks partneri olarak olsa bile BJ Vante'yle seviştim, diyordum çünkü.

Fakat sonrasında ise belli başlı belirsizlikler istemeden de olsa gün yüzüne çıkıyordu, bu durumun nasıl devam edeceğiyle ilgili. Bundan sonrasında ne olacak, nerede devam edecek, hangi sıklıkla olacak...

Yarın onun yüzüne utancımdan nasıl bakacağım?

Bir yanım deli cesaretiyle kaynıyordu, ona mesaj atmak ve aklımdaki tüm soruları gidermek istiyordu fakat onu sıkboğaz etmek istemeyen tarafım daha ağır basıyordu. Bu yüzdendir ki yarınki ortak dersimize kadar sabırla beklemiş, arada bir telefonu elime alıp mesajlar kısmına girmekten zar zor alıkoymuştum kendimi.

Ertesi gün ise, kalbim yaşadığım aksiyonu kaldıramayacak kadar hızlı atmıştı.

Nihayet ortak dersimize girmiş, ders hocasının projektörü açarak slaytla dersi anlatmasını fırsat bilerek karanlık ortamda onu dikizleyip durmuştum. Öğrenciler pür dikkat dersi dinlerken benim tüm odağım ise dün gece tırnaklarımla çizdiğim sırtına o her zamanki gömleklerinden birini geçirmiş cüsseydi. Arada bir not alıyor ve geri kalan tüm sınıf gibi pür dikkat dersi dinliyordu.

Sırtıyla olan bakışmalarımızı bölen, cebimde titreyen telefon olmuştu.

Bakışlarım şaşkınlıkla telefonuma, daha sonra tekrar Taehyung sunbae'yi bulduğunda mesajın kimden geldiğini anlamak zor olmamıştı.

Kim Taehyung:
Ders bitince sınıfta bekle.
Ayrıca bana bakıp durmayı bırak. Bakışların sırtımı delecekmiş gibi hissediyorum.

Yanaklarım farkındalığıyla al al olurken onu onaylayan mesajı gönderip telefonumu tekrar cebime attım. Sertçe yutkunmadan edememiştim, sabahtan beri hiçbir şey olmamış gibi davranırken bense sürekli olarak dün geceyi düşünüyordum ve tüm gün süren davranışları beni dünkü gece tek seferlikmiş gibi düşündürürken bu ani mesajıyla kafam allak bullak olmuştu.

Neden birden benimle görüşmek istemişti ki? Hem de okulda, bunun tehlikeli olacağını bildiği halde.

Muhtemelen tüm gece aklımda dönüp duran sorularıma benim sormama gerek kalmadan kesin bir cevap verecekti. Bu düşüncenin diğer ihtimallere göre en mantıklı olanı olduğuna karar verip dersin bitmesini bekledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BJ VanteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin