okuyanlar az da olsa yorum yapabilir mi lütfen...👉🏻👈🏻
-
Taehyung's POV
Bu zamana kadar insanların gözündeki imajımı bozmamak için ilk yardım elini uzatan biriydim. Her ne kadar isteklerimin dışında hareket ediyor olsam da bunu korumalı ve yanından geçtiğim insanların hakkımda imrenerek konuştuğu gerçeğini değiştirmeye çalışmamalıydım.
İşte bu yüzden, o gün de ilk yardım elini uzatan ben olmuştum.
Fakat o günün gecesi hiç de beklediğim gibi geçmemişti. Sonuç olarak, tam bir fiyaskoydu benim için.
Jeon Jeongguk.
Tanıdığım bir sima değildi. Bu durum muhtemelen görevini yeni bitirdiğinden kaynaklanıyordu ancak daha birkaç günlük tanıdığım birinin hayatımın çoğunluğunu kapsayan tek sırrımı kısa sürede, hiç uğraşmadan çözebilmesi beni çileden çıkarmıştı. Yarım akıllı birinin benim kim olduğunu anladığına inanamıyordum.
Ah, sikeyim... Bir de her şeyden öte, kendime hakim olamayarak ona dokunmuştum.
O an aklım neredeydi bilmiyordum fakat asla bu kadar iradesiz bir insan olmamıştım. Sadece, ah, uzun zamandır biriyle seks yapmadığım için şuurumu kaybetmiş olmalıydım. Yoksa imkanı yoktu o çocukla o hale gelmemin.
Yani sonuçta ben, herkein hayran olduğu Kim Taehyung, neden o çocukla seks yapayım ki?
Oflayarak başımı iki yana salladığımda koltuğun kenarında duran pandalı tişört sinirlerimi daha da bozmuştu. Zaten aynı bölümde olduğumuz için okulda sürekli olarak karşılaşmaya devam edeceğimizi biliyorum. Bu yüzden ilk önce bu saçma tişörtten kurtulmam gerekiyordu. Ellerim hemen yanımda duran telefonumu kavrayıp numarasını idareden aldığım Jeongguk'a mesaj atmaya karar verdim.
Kim Taehyung:
Yarın okula gel. Tişörtünü getireceğim.Derince oflayıp telefonu sertçe eski yerime bıraktığımda başımı geriye yaslamıştım. Neyse ki mesaj sesi beklediğimden daha hızlı gelmişti.
Jeon Jeongguk:
Aman Tanrım sunbae!
Ama bu imkansız
Taehyung sunbae bana mesaj attığına inanamıyorum ㅠㅠ
Fakat maalesef yarın okula gelemeyeceğim
Ailemin yanına geldim
Özür dilerimmm ㅠㅠ"Hay sikeyim ya!"
Bu çocuk resmen beni sınamak için dünyaya gelmiş olmalıydı! Kaç gündür sinirlerimin bu denli yıpranık olmasının mümkünatı yoktu, sikik heriften kurtulamamıştım bir türlü.
Ayaklanıp sigara yakmak adına balkona çıkacaktım ki arkamda kalan telefonumun tanıdık zil sesi tüm odayı doldurmuştu. Alarmı kapatmak için telefona yöneldiğimde saatin kaç olduğunu unutmuş olmalıydım. Sırrımı öğrenen birisi olduğunu bildiğim için birkaç gündür tüm dengem altüst olmuştu, haksız sayılmazdım.
Yayının başlamasına 15 dakika kalmıştı.
Hızla ayaklanıp banyoya geçtim ve aynanın karşısında saçlarıma Kim Taehyung imajından daha farklı bir imaj çizerek iki yana ayırıp bukleleştirdim. Buz mavisi lenslerimi de oyalanmadan taktığımda geriye bir tek maskem kalmıştı.