"Evet şimdi kaçamazsın. Sorumu yanıtla"
Kafamı çevirip tepkisizce baktım. "Cevap o kadar önemli değil" tekrar kafamı cama çevirip yolu izledim. "Önemli değilse cevapla o halde" kafamı tekrar çevirip ona baktım.
"Onu birden fazla kez o şekilde gördüm. Artık garip gelmiyor. Seni ilk defa o şekilde yakaladım ve utandım. Anladın mı?"
"Anladım... yanında kalabilir miyim? Jeongin yerimde uyumuş"
"Oturabilirsin sıkıntı değil."
Montumdan kulaklığımı çıkartıp kulağıma taktım. Müzik listeme girdim "Hometown Smile" şarkıyı açtım. Coco kucağımda çok güzel uyumuştu. Montumu yavaşça çıkartıp onun üstünü örttüm. Arkama yaslanıp tekrar başımı cama yasladım.
Hyunjin'in ne yaptığını merak edip kafamı yana çevirdim. Biriyle mesajlaşıyordu. Kim olduğunu merak ediyordum. İç sesim "aman hwa boşver dön önüne" desede beynim bakmamı söylüyordu. Tabi ki ben ne yaptım? Aklıma uydum. Çaktırmadan kafamı yaklaştırıp dikkatlice baktım.
"Bebeğim🌺 yazıyor..."
Bebeğim mi?? Ne yani bir ilişkisi mi varmış? Bu çocuk cidden benimle oynuyor!! Yazıştıklarını okumaya çalışsamda pek bir şey göremedim. Açıkçası çok da önemli değildi. Yavaşça tekrar önüme dönüp şarkımı dinlemeye devam ettim.
"You got that hometown smile"
"You got that look in your eyes"
"That says "Oh, every-thing will one day be alright"
"You got that hometown smile"
"You got that look in your eyes"
"And I'll do anything just to keep you by my side"
Sözleri dinleyerek kafamı cama yasladım. Araç haraket ettiği için biraz rahatsız oluyordum. Omzuma dokunan bir el ile sağ tarafıma döndüm. Hyunjin bir şeyler söylüyordu. Anlamak için kulaklığımın bir tanesini çıkarttım.
"Şimdi söyle. Seni duymadım."
"Cam rahat değil gibi. Omzuma yaslan istersen"
"Hayır saol. Cam daha rahat"
Daha dediğini duymadan kulaklığımı takıp direk cama yaslandım. Neyin nesi bu tavırlarım ya? Neden böyle davrandım ki şimdi ben. Salak olma Hwa! Belli etme. Normal davran.
Düşümcelerimden kurtulup gözlerimi yavaşça kapattım. Şehire inmemiz anca 2 saat sürerdi....
🃏
"Hwa? Hadi uyan. Gelmek üzereyiz"
Hyunjin'in kolumu dürtmesiyle gözlerimi açtım. Kafamı yasladığım camdan çekip kaldırdım. Her yerim tutulmuştu. Beli ve boynum ağrıyordu."Off. Her yerim ağrıyor. Keşke uyumasaydım"
"Ben sana cam rahat değil dedim. İnat etmeseydin keşke"
"O kadar önemli değil. Şimdi kalkarsam düzelir zaten"
Kucağımda ki Coco'yu montuma güzelce sardım. Hala güzelce uyuyordu. Melek gibiydi. Bir süre sonra yurdun önünde durduk. Kimsenin olmadığını kontrol edip araçtan inmeye başladık. Bavulları bagajdan boşaltıyorlardı. Kendi bavulumu alıp sürüklemeye başladım. Coco kucağımdayken bu çok zor oluyordu ama olsun.
"Dur yardım edeyim"
Hyunjin gelip yardım etmeye çalıştı. "Ha? Gerek yok teşekkür ederim" onu reddedip kendim götürmeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE | Hyunjin
RomantikSen benim üzerime düşen en güzel kar tanesisin Hwayeong.. * * * * Hyunjin ve Hwayeong'un aşkını ele alan fanficiona hoş geldiniz sevgili okurlar