❦2-𝔻𝕖𝕓𝕦𝕥❦

3.1K 142 37
                                    


Bugün çıkış yapacağım. İçimde çok büyük bir heyecan vardı. Yaklaşık yarım saat sonra şarkı ve MV yayınlanacaktı.

Son yayınlanan teaser posterimin altındaki yorumlara bakmayı çok çok istiyordum. Hemen telefonumdan girip baktım

"Woaah! O cidden çok güzel"

"Klasik ㅋㅋㅋㅋ"

"Gözleri...neden bu kadar güzel bakıyor?"

"doğal güzelliği var "

"İşte bizim kızımız. Sonunda! Göster kendini!!"

"onu desteklemeliyiz. Hadi!!!"

Yorumlar çoğunlukla güzeldi. İçten içe sevindim. Cidden güzel miyim? MV'yi izlemek için çalışma odamdan çıkıp şirketteki büyük salona gittim. Yayınlanmasına 13 dakika kalmıştı. Bu debut da yardımı bulunan herkes oradaydı. Bay Park da oradaydı.

Sonunda MV'yi yayınladık. Açıp izlemeye başladık. Gerçekten güzeldi. Yaptığım bir şeyi ilk defa beğendim. Bugün sadece bir yayına katılacaktım. Yarın ilk performansım vardı. MV bitmişti ve herkes alkışlamaya başladı.

"Tebrikler Hwayeong"

"Teşekkürler Bay Park"

Bay Park tebrik edip gülümsedi. Herkes şirketteki işlerine geri dönerken bende katılacağım yayın için hazırlanmaya gittim.

Yayın başlamıştı. İlk önce "Merhaba! Ben Hwayeong" kendimi tanıttım. Ardından yayın sunucusu sorular sormaya başladı.

; Evet Hwayeong. Seni daha iyi tanımak istiyoruz. Şimdi sana biraz soru soracağız. Hadi başlayalım.
Ne zamandır Kore'desin?

"Hmm..... 2 senedir Kore'deyim."

; Güzel! Bir sonrakine geçiyorum. İdol olmayı ne zamandır istiyorsun?

"12..... Evet Evet! 12 yaşımdan beri istiyorum"

; Buda çok güzel. Peki.... korktuğun şeyler nelerdir?

"Ah.. ben.. böceklerden çok korkarım. Bir de sevdiklerimin beni bırakmasından."

; Oh! Daha önce bir sevdiğin seni mi bıraktı?

"Sayılır... yani evet"

; Senin adına üzüldüm Hwayeong. Peki hiç evcil hayvanın var mı?

"Aslında şuanlık yok. Ama bir köpek sahiplenmeyi çok istiyorum."

; Köpek insanısın anlaşılan! Adını hiç düşündün mü?

"Aklımda bir kaç isim var. Ama sahiplendikten sonra bir daha düşüneceğim."

; Umarım sahiplenirsin. Peki solo çıkış yapmayı sen mi istedin?

"Ah.. aslında hayır. Ben grupta olmayı tercih ederdim. Kendimi böyle biraz... yalnız hissediyorum. Ancak alınan kararlar sonrasında solo çıkış yapmak zorunda kaldım."

; Belkide solo olarak daha çok başarılı olursun iyi yanından bak! Bizim sorularımız bu kadardı. Kendin bir şeyler söylemek ister misin?

"Ah...evet istiyorum. Asla sizi incitmelerine izin vermeyin! Siz eşi benzeri olmayansınız. Dünyada sizden 1 tane daha yok! Bunu unutmayın.."

Ellerimle kalp yapıp kameraya öpücük attım. İçimden gelenlerle bir kaç söz söylemiştim. Yayın bitti ve bende şirkete geri geldim. Yarınki ilk performansım için çalışma yaptım...

🥳

Yaklaşık 1 saat sonra sahne alacaktım. Bekleme odalarından birindeydim. Makyajım yapılıyordu. Kıyafetlerimi çoktan giymiştim.

Makyajım hazır olduktan sonra mikrofonum bağlandı. Artık hazırdım. Dansçılarda bekleme odasına geldiler. Onlarda hazırlardı. Çoğuyla arkadaş olmuştum. Heyecanlanmamam için türlü türlü şakalar yapıyorlardı. Ne yalan söyleyeyim heyecanım az da olsa gitmişti.

Sonunda sıra bize gelmişti. Derin derin nefes alıp platforma çıktık. Hazırdık. Kulağıma gelen şarkı sesi ile performansına başladım.....

Performans bitmişti. Elimden gelenin en iyisini yaptım. Daha doğrusu yaptık. Dansçı arkadaşlarım ve dans partnerim de çok iyiydi. Tüm herkesin performans sergilemesi bitince sonucun açıklanması için tekrardan sahneye çıktım. Oylamalar hesaplanıyordu. Şuanlık ilk 3 de vardım. Umarım umarım ödül alırdım. Kalbim pır pır atmaya başladı. Gözlerimi kapattım "Hwayeong - Love Scream" bana seslenilmesi ile gözlerimi açtım. Kazanmıştım. İlk ödülümü almıştım. Etrafa konfetiler yayıldı. Ödülü bana uzattılar. Teşekkür edip eğildim ve ödülü aldım. Şimdi konuşma yapmam gerekiyordu.

"Ah... ne diyeceğimi bilmiyorum. Hala burada nasıl olduğumu düşünüyorum. Sahneye çıkmak bile hayalimken şuan ödül aldım. Beni destekleyen tüm herkese teşekkür ederim......"

Gözlerim dolmuştu. Sesim titrediği için biraz durdum. Daha sonra tekrardan devam ettim sözlerime

"Beni destekleyen birilerinin olmasına çok sevindim. Her zaman yanımda olun. Sizi seviyorum ve Anne... başardım. Seni seviyorum...teşekkürler"

Sözümü bitirdim. Arkada şarkım çalmaya başladı. Ödülü havaya kaldırıp şarkıyı söylemeye başladım. Kenarda duran dansçı arkadaşlarımı yanıma çağırdım. Hep beraber bu anın tadını çıkardık....

🄱🄾🄻🅄🄼 🅂🄾🄽🅄
𝕊𝕖𝕝𝕒𝕞𝕞. 𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕓𝕚𝕣 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞 𝕚𝕝𝕖 𝕜𝕒𝕣𝕤̧ı𝕟ı𝕫𝕕𝕒𝕪ı𝕞. 𝕌𝕞𝕒𝕣ı𝕞 𝕓𝕖𝕘̆𝕖𝕟𝕚𝕣𝕤𝕚𝕟𝕚𝕫.
𝕆𝕪 𝕧𝕖𝕣𝕞𝕖𝕪𝕚 𝕦𝕟𝕦𝕥𝕞𝕒𝕪ı𝕟💜💜💜

 𝕆𝕪 𝕧𝕖𝕣𝕞𝕖𝕪𝕚 𝕦𝕟𝕦𝕥𝕞𝕒𝕪ı𝕟💜💜💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Stray Kids ile kalın Staa~




LOVE | HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin