❦3-𝕄𝔸𝕄𝔸❦

3K 123 149
                                    

Şirkete geldiğimde kapının önünde kameramanlar vardı. Arabadan indiğim gibi çekmeye başladılar. Korumalar ve menajerim Bay Lee çoğunu uzaklaştırdı. Böylece daha rahat içeri girebildim. İçeri girdiğim gibi çalışma odama gittim. Çantamı odama bırakıp kafeteryaya indim. Bizimkiler de oradaydı.

"Selam Hwa. Tebrik ederiz ilk ödülünü almışsın. Bu harika!!"

"Teşekkür ederim Seungmin. Evet çok mutluyum"

"Hadi kahve alda gel."

Kahvemi alıp bizimkilerin yanına oturdum. Hepsi güzel dileklerini belirttiler. Han kahvesinden bir yudum alıp masaya geri koydu.

"Haftaya MAMA'ya katılacağız"

"Ne? Cidden mi? Çok sevindim" gözlerimi pörtleterek onları tebrik ettim.

"Yalnız tek biz değil. Sende katılacaksın." Minho hyung bana dönerek söyledi. Ben de mi katılacaktım? Meraklanıp sordum.

"Ben neden?"

"Çünkü sende aday gösterildin Hwa-shi" Han gülümseyerek söyledi.

"Cidden mi? Çok sevindim" içimdeki mutluluğu dışarı vurarak söyledim.

"Ben seninle rap yazıp sergilemek istiyorum. Hem bu sayede yeteneğini göstermiş olursun." Han güzelce isteğini bana sundu. Ne diyeceğimi bilemedim.

"Tabi. Bende isterim" gülümseyerek ve ani bir şekilde cevap verdim.

"Benim taslaklarda duran bir çalışmam var. Bu hafta halledelim" kararlı bir şekilde söyledi Han. İsteğini geri çevirmedim.

Bir süre sonra çalışma odama tekrar gittim. Performansım yayınlanalı saatler olmuştu ve altında yorumlar vardı. Okuyabildiğim kadarını okudum.

"Vocal'i çok güçlü. SM'de olmaması şanssızlık"

"Bir an önce SM'e geçmeli. O vocal perisi"

"Abartılacak kadar iyi değil. Normal idol"

"JYP idollerinin yeteneği cidden yok"

"O çok zayıf. Görünüşü midemi bulandırıyor"

"Şarkı akılda kalıcı. Başarılı olabilir"

"Dans'ı çok kuvvetli ve sesi stabil. Sahne için doğmuş"

"O cidden çok sempatik. Dün ki yayında çok sevimliydi"

Yorumları okuduktan sonra biraz da olsa mutlu oldum. Beni sevenler olmuştu. Başarmıştım. Telefonumu bir kenara bırakıp söz yazmaya başladım...

❄️

1 hafta boyunca performanslarım devam etti. Toplamda 2 ödülüm vardı. Bu daha başlangıçtı. Şarkım 1 haftada 62 MN görüntülenme aldı. Gerçekten iyi ilerlemiştim.

2 gün sonra MAMA performansımız vardı. Han ile rap yazdık ve kaydettik. Her gün çok çalışıyorduk. Hem kendi sahnem hem rap sahnesi için prova yapıyordum. Gerçekten çok yoruluyordum. Düşüp bayılacağım diye çok korkuyorum. Kendi sahnem ve diğer sahne için kıyafet seçmiştim. Bedenleri bana uymadıkları için şuan yapım aşamasındalar. Şu iki gün çabuk geçsin istiyorum. Çünkü cidden çok yoruldum.

❄️________(MAMA günü)_________❄️

Bir kaç dakika sonra MAMA kırmızı halı geçişleri başlayacaktı. Ben tamamen hazırdım. Sadece şuan saçlarım düzleştiriliyordu. Dün saçlarımı gümüş rengine boyatmıştım. Umarım görenler bu görünümümü severler.

LOVE | HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin