"Sana neden benden kaçıyorsun diye sordum Hwa?"
Duvarla arasından hemen çıktım. Şuan ne desem bilmiyordum. Kesin kızarmıştım.
"Bende sana Kaçmıyorum dedim Hyunjin"
"Hadi ya ciddi misin? Yanakların hiç öyle demiyor"
Yüzüme doğru eğilip bilmiş bir şekilde gülümsedi. Ellerimi yanaklarıma koydum. Cidden ateş gibi yanıyorlardı. Off resmen rezil oldum. Al işte Hwa şimdi çık çıkabilirsen bu işin içinden.
"Dediğim gibi kaçmıyorum! İşim var benim. Görüşürüz"
Yanından hızla geçip yürüme ye devam ettim.
"Peki ya cidden birine aşık mısın Hwayeong?"
Sorduğu soruyla olduğum yere çivilendim. Şimdi ne demeliyim ki? Evet dersem yanlış anlar. Hayır dersem daha da soru sorardı. Kendimi toparlayıp arkama döndüm.
"Evet birine aşığım."
"Hım.....tamam anladım. Umarım mutlu olursunuz."
"Teşekkür ederim ama sanırım mutlu olamayacağız. Görüşürüz"
Tekrar arkamı dönüp başımı yere eğerek yürümeye devam ettim. Merdivenlere gelince kendi odama doğru çıktım...
🎃(2 gün sonra)🎃
Son günlerde kendimi tamamen işime verdim. Tam bir işkolik gibiydim. Yurda dahi doğru düzgün gitmedim. Sadece Coco'yu beslemek için uğradım. Onun dışında hep şirketteydim.
Hyunjin de hep buradaydı. Her gün aynı saatte hep bir bahaneyle şirketten ayrılıyor ve 1-2 saat sonra geliyordu. Sanırım o kişiyle görüşüyordu. Kim olduğunu bilmiyorum ama içimden bir his o gün arabada mesajlaştığı kişi olduğunu söylüyordu.
Çalışırken kahve içmeyi sevdiğim için kafeteryadan kahve almaya karar verdim. Cüzdanımdan para alıp cebime koydum. Askılıkta duran hırkamı üzerime geçirdim. Odamdan ayrıldım merdivenlerden aşağı indim.
Kafeteryaya geldiğimde çok sakin bir ortam beni karşıladı. Neredeyse kimse yoktu. Kahve alacağım yere yönelip önünde durdum.
"Bana her zamanki kahveden"
"Hemen veriyorum"
Kahvem hazırlanırken bende tezgaha kolumla yaslanıp bekledim. Bir anda telefonum titredi. Mesaj gelmişti. Hyunjin'den gelen bir mesajdı.
"Arkana bak"
Şaşkın şaşkın etrafa göz atıp arkama döndüm. En sondaki bir masa da oturuyordu.
"Baktım. Ne oldu?"
"Kahveni alıp yanıma gel. Oturalım"
"Olmaz! Gelemem"
"İyi de neden??"
"Fanların görmesini istemezsin değil mi Hyunjin?"
"Haklısın. Tamam sen odana çık. Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Telefonu kapatıp cebime koydum. Kahvem hazırlanmıştı. Parayı çıkartıp ödedim. Para üstünü ve kahveyide alıp kafeteryadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE | Hyunjin
RomanceSen benim üzerime düşen en güzel kar tanesisin Hwayeong.. * * * * Hyunjin ve Hwayeong'un aşkını ele alan fanficiona hoş geldiniz sevgili okurlar