15-Yorucu Program

1.8K 95 104
                                    

"Biz Hwayeong ile sevgiliyiz. Bunu saklamak istemiyoruz. En azından sizden"

Hepsi bize gözlerini pörtleterek baktılar. Utanıp kafamı eğdim. Onlara bakmamaya çalıştım.

"Siz ikiniz ciddi misiniz? Yoksa bu bir şaka mı?"

Han hafif sesini yükseltti. Ona ciddi olduğumuzu söyledik. Bir anlığına derin bir sessizlik oldu. Han, Felix ve Minho hyung birbirlerine baktılar. Gözleriyle anlaşıyorlardı. Birbirlerine kafa salladıktan sonra hepsi bir ağızdan bağırmaya başladılar. Daha sonra diğerleri de bağırmaya başladı. Garip garip bağırıp gülüyorlardı.

"BİLİYORDUM BİLİYORDUM. SONUNDA OLDU!"

Felix sevinçle elini havaya kaldırıp bağırdı. Bu haline gülmeden edememiştim. Hyunjin de yanımda kahkaha atıyordu. Hepsi gülmeyi ve bağırmayı kestiğinde yerlerine oturdular. Chan hyung dikkatini bize verdi.

"Ne zamandan beri birliktesiniz?"

"Dünden beri hyung. Size hemen söylemek istedik. Sizden saklayamazdım"

"Saklayamazsın zaten illa öğrenirdik. Siz, siz çok yakışıyorsunuz. Umarım ilişkiniz bozulmaz"

"Bozulmayacak hyung. Bundan emin olabilirsin"

"Aferin aferin. Ha bu arada. Biz hariç kim biliyor?"

Hyunjin cevap vermeden ben lafa atladım.

"Benim annem biliyor."

"Siz sabah annenin yanına gittiniz yani?"

"Evet hyung"

"Dikkat edin. Başka da kimseye söylemeyin. Bay Park duyarsa kızabilir. Bizim ilişki yasağımız bitsede, senin yasağın var Hwa."

"Haklısın hyung. Zaten başka kimsenin bilmesine gerek yok. Eğer isterse bir tek Hyunjin kendi ailesine söyler belki?"

Yanımdaki Hyunjin'e dönüp baktım. Oda bana baktı. Daha sonra elleriyle saçlarını karıştırıp lafları gevelemeye başladı.

"Şey aslında .... ben çoktan anneme ve babama söyledim bebeğim"

"Ne? ciddi misin? Bana niye söylemedin"

"Tanıştırmaya götürdüğümde öğren istemiştim. Kötü mü yaptım?"

"Hayır. Güzel düşünmüşsün canım"

Elimle omzunu sıvazlayıp bize bakan şaşkın surata döndüm. Felix garip bir şekilde bakıyordu. Neden baktığını anlamamıştım. Ta ki sevinçle bağırıp haykırana dek.

"DUYDUNUZ MU? BİRBİRLERİNE BEBEĞİM DİYORLAR!!"

"Hey hey Felix sakin ol. Onlar çiftler, tabi ki de öyle seslenecekler."

"Sizi böyle görmeyi en sevdiğim oyun konsoluma bile değişirdim. Ama gerek kalmadı gördüm artık."

Felix'in dediğine hep beraber kahkaha attık. Jeongin biraz tepkisiz duruyordu. Bana kırılmış olabileceğini düşündüm. Onun yanına doğru kaydım. Ona dönerek bacaklarımı bağdaş şeklinde kurdum ve oturum.

LOVE | HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin