"Sinirlenince bile çok tatlısın"
O yüzüme yaklaştıkça ben kafamı geri çekiyordum. En sonunda elimle yüzünü kapatıp ittirerek kendimden uzaklaştırdım.
"Göstereceğim ben şimdi sana tatlıyı!!"
Elimi kendi yüzünden çekip tekrar yüzüme doğru eğildi
"Göstersene hadi. Ne yapıcaksın?"
"Seni öldüreceğim Hwang Hyunjin!"
Biz, birbirimizle atışırken kapı açıldı. Felix ve Minho hyung içeriye daldılar. Oldukları yerde kalakaldılar.
"Ups! Yanlış zamanlama hyung"
"Çok haklısın Felix. Aşırı yanlış bir zamanlama"
İkili kahkaha atarak ellerinde ki buz ve destekli sargı beziyle bizim yanımıza doğru yaklaştılar.
"Evet! Nerde kalmıştık? Alın buz ve sargı bezi."
"Saol Felix."
"Aa ne demek, rica ederiz. Çok acıyor mu Hwa?"
"Aslında hayır. Sadece basınca canımı acıtıyor. Ama Hyunjin ayağım kopmuş gibi davranıyor!!"
Sesimi hafif kızgın bir tona getirip söyledim. Yanımdaki Hyunjin'in koluna yavaşça vurdum. Vurmamla Hyunjin kolunu tutup drama yeteneğini sergiledi
"Ahh! Bana vurdu gördünüz mü? Öleceğim! Sihirli bir öpücüğe ihtiyacım var. Her prens gibi!!"
"Bay Hwang, bu drama yeteneğiniz bende işe yaramaz. Boşuna debelenme!"
"Aman be!! Şansımı denedim sadece"
Ona kahkahalar atmaktan karnımız ağrıdı. Hyunjin, elindeki buzu ayağıma bastırdı. Bir süre o şekilde tuttu. Minho hyung ve Felix benim boşluğumdan yararlanıp hemen dans pratiği yapmaya başladılar.
Bir süre daha buz tuttuktan sonra bu kadarının yeterli olduğunu düşünüp buzu çekti. Destekli sargı bezini bileğimi dik tutacak şekilde sardı. Sardıktan sonra ayakkabımı giyidim.
"Teşekkür ederim Hyunjin. Benimle ilgilendiğin için"
"Lafı bile olmaz, her zaman ilgilenirim"
"Ben kalkacağım. Yürüyeceğim biraz"
"nE? Kafayı mı yedin? Olmaz! Minik totonun üstüne otur ve burda kal! O ayakla nasıl yürüyeceksin?"
"Yarın ki performans da sen dans edersin o zaman?!"
"Yarın ki performansı iptal edebilirler? Bay Park'a sakatlıktan bahsetelim bence."
"Saçmalama! Asla olmaz! İnat etmede kalkmama yardım et. Daha dans pratiğimi bitirmedim!"
"Bir gün şu inadın yüzünden ben öleceğim Hwa!"
"Sözünü hemen geri al! Ne ölmesi ya?!"
"Tamam tamam geri aldım. Hadi tut elimi"
Yavaşça elimden çekip, ayağıma dikkat ederek beni oturduğum yerden kaldırdı. Ayağım biraz daha iyiydi. En azından üstüne basabiliyordum. Hyunjin'i bırakıp kendim yürümeyi denedim. Eh işte, oluyor gibiydi.
Minho hyung ve Felix'in biraz uzağında yerimi alıp onlarla dans etmeye çalıştım. Böyle böyle ayağımı eski haline getirebilirdim.
"Hey Hwa!! Dans edeceksen bana tutunarak dans et"
"Sana tutunarak nasıl dans edeyim Hyunjin? Mantıklı düşün biraz. Yazık ediyorsun o güzel zekana"
"Gerçekten mi? Zekam güzel mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE | Hyunjin
RomansaSen benim üzerime düşen en güzel kar tanesisin Hwayeong.. * * * * Hyunjin ve Hwayeong'un aşkını ele alan fanficiona hoş geldiniz sevgili okurlar