Figyelem! Innentől kezdve, amit ebbe írtam Én ötleteltem ki! Ha valaha felhasználnátok pár dolgot egy felmerült történethez kérdezzétek meg először tőlem, és aztán használhatjátok fel.
🐉🐉🐉🐉🐉🐉
A Sárkányvérű egy olyan ember, akinek az ereiben sárkány vér csörgedezik. A közéjük tartozok a legelső ősöknek is nevezik őket, mert ők voltak az emberek előtt a Földön. Szaglása jobb az embernél és bármelyik állaténál, kiválóan manőverezik repülés közben és gyorsabban, jól vadászik/halászik és előre megérzi a természeti katasztrófákat. Fajtáját és közösségét a kihalás fenyegeti. Általában falkában, de leginkább családi közösségben él, amit egy magasabb rendű példány azaz Alfa vezet és parancsol. Az Alfa fején és hát gerince mentén élénk színben világít, amilyen az alfa szeme vagy tűze színe lehet. Éjszakánként a Hold hatására elhatalmasodik az ereiben egy erő, amitől sárkányá változik, kivéve ha nagyon ellenáll, ami nagyon ritka és emberként alszik tovább. Előfordul az is, hogy akkor is átváltozik, ha mérges vagy fél, amit nem tud kontrollálni. Különféle korban kezdődik el az első átváltozás, amit csak családtagok vagy segítők magyaráznak el. Egy életre választ párt, sőt a fajnál ismert az örök hűség. Bár tinédzserkorban ez még nem fejlődött ki, ha még nem találta meg az „igazit”. Az étrendükben elengedhetetlen a hal, ezért fontos, hogy próbáljanak minél több halat enni. Úgymint a nem egyforma embereknél a Sárkányvérűek sárkány formában sem egyformák; bömbölés/morgás/üvöltés/sziszegés, szem színe, méret, testen előforduló anyajegy/sebhely, sőt testi izomzata vagy karcsúsága az ami segít megkülönböztetni a fajtársaitól. Egyes alkalmakkor észrevehető a nagy különbség, amely más kontinensről való példányok mutatnak, például a kínai Sárkányvérű teljesen fehér, taréjszerű tüskéi helyett a hátán teljesen végig futó vékony hártyaszerűség futt és eltérően a feketéktől a fehéreknek inkább tűnik csillogó bőrnek, mint mattos pikkelyek. Ám a mai modern világban, amikor a túlélés volt a cél más kontinensekre költöztek, hogy megtalálják egymást, és egyre nehezebb megmondani, hogy honnan származtak. Még az iker is máshogyan néznek ki sárkány formájukban.
YOU ARE READING
Dragonblood
FanfictionA Httyd vett Éj- és Fényfúria, meg persze az Éjfény, a Miraculous ladybug szereplők, és a Wolfblood történte alapján kombinált különleges történet. 🐉🐉🐉🐉🐉 A mai világban mindenki úgy tudja, hogy a sárkányok kitalált mitológiai lények a mesékben...