3.fejezet

42 2 0
                                    

Meghoztam az újabb fejezetet. Jó olvasást kívánok.💚

🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞

Collège Françoise Dupont kreatív termében...

Külső szemszög:
Marinette sosem gondolta volna, hogy az új fiú Adrienből ilyen könnyen ki lehet hozni a sodrából és így az iskolájában átváltozik. Majd észbe kapva visszatért, hogy valamit csináljon mielőtt rajta kívül bárki meglátná. Ám ahogy óvatosan felemeli a kezét és mielőtt megszólalt volna Adrien úgy pánikba esik, hogy gyors jobb és balra nézés után összevissza ugrált a teremben mindenütt, hogy sok dolgot felborított, sőt lehet hogy a hangok alapján eltörhetett valamit.
- Nyugodj meg! – kiáltotta Marinette Adriennek. Pont a terem közepén állt le Adrien és idegesen morgott és sziszeget Marinette-re azt jelezve, hogy maradjon távol tőle. Marinette újra lassan, óvatosan felemeli a kezét és még lassabban fél térdre ereszkedett, majd az említett emelt kezét azonos térdére tette, amin térdelt. Aztán a fejét lehajtotta, hogy már nem látszódott az arca, majd újra felemelte megmutatva a szemén mi ő is.

 Aztán a fejét lehajtotta, hogy már nem látszódott az arca, majd újra felemelte megmutatva a szemén mi ő is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adrien ezt észrevéve végre lenyugszik, leül és gyenge mosolyra váltotta fel az ideges arcát.

Néhány másodperccel később Adrien végre visszaváltozott emberré és megnyugodva mély levegőt vett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Néhány másodperccel később Adrien végre visszaváltozott emberré és megnyugodva mély levegőt vett.
- Tudtam, hogy valami nem stimmel. É-és amikor szemed megváltozott! Tényleg jól láttam?! – enyhén boldog hangnemmel. – Hehe, olyan vagy, mint Én!... Egyformák vagyunk! – el sem mondható, hogy Adrien mennyire örült ennek, mivel idáig azt hitte ő az egyetlen. Ám arra nem számított, amire Marinette az utolsó mondatára válaszolt.
- NEM VAGYUNK EGYFORMÁK! – válaszolt vissza Marinette Adrien utolsó mondatára, amire Adrien kissé meglepődött. – Nem hatolok be más területére! Nem provokálom magam, amikor valaki nem hagy békén! És végül nem változom át mások előtt! – emelte fel szigorúra a hangját.

 – Nem hatolok be más területére! Nem provokálom magam, amikor valaki nem hagy békén! És végül nem változom át mások előtt! – emelte fel szigorúra a hangját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adrien egyiket sem értette, mert életében először fordult ez elő, és azt hitte végre valaki megérti. – Most pedig szedd a sátorfádat és tűnj el, már ígyis nagy problémát okoztál. Ha nem hozom rendbe a dolgokat még én fogok bajba kerülni. – majd visszafogottan beszélt, el kezdett helyre rakni a dolgokat és ellenőrizte a azokat remélve, hogy semmi nem tört el. Adrien szégyellte magát emiatt, és annak ellenére, hogy Marinette azt mondta, hogy szedje a sátorfáját és tűnjön el, inkább maradt és segített neki rendet rakni. Ahogy el kezdte Marinette rá majd elnézett tőle miközben némán „Nem” mondóan rázta a fejét és forgatta a szemét, de hagyta, hogy segítsen neki. Alig hogy a felénél haladtak bejön a rajz tanár és a rajz terembe iratkozott diákok.
- Itt meg mi történt? – kérdezte a tanár.
- Az történt, hogy... – Marinette erre az esetre improvizált egy sztorit, amit talán elhisznek, de ekkor...
- Az én hibám, Tanár Úr! – Marinette még az elején azt hitte, hogy Adrien elárulja a titkát, de... – Szerettem volna jelentkezni a kreatív terem diákjai közé, de bejövetelkor megbotlottam és sok dolognak neki ütköztem, és az eldőlt dolgok levertek még párat. Megkértem Marinette-t, hogy egy kicsit segítsen. Azt hittem, hogy készen leszek mielőtt ide érnek, de itt vannak. Még egyszer nagyon sajnálom. És esküszöm, ha valami eltört és a javításához kell pénz szívesen megadom. – fogta minél rövidebbre, miközben a diákok ellenőrizték a teremben hagyott dolgaikat és a fontos készíteni valóiknak szerencsére semmi bajuk nem volt, ám egyes munka eszközeik, anyagaik esetleg eltörtek, kiömlött vagy kilyukat. Ezt észrevéve Adrien ígérgette, hogy szerez vagy vesz másikat, de a diákok meg azt mondogatták, hogy nem kell. Ám Adrien ezen még elgondolkozott, hogy majd jóvá teszi; és Marinette-re mosolygott, hátha ezzel jóvá tette a hibáját, de Marinette-nek ez nem volt elég, mert még mindig szigorú, mérges arc kifejezése volt.

 Ám Adrien ezen még elgondolkozott, hogy majd jóvá teszi; és Marinette-re mosolygott, hátha ezzel jóvá tette a hibáját, de Marinette-nek ez nem volt elég, mert még mindig szigorú, mérges arc kifejezése volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞

Ez a fejezet is egyenlőre ennyi, de ígérem, hogy a következő is jó lesz. Kommenteljétek és csillagozzátok a tetszéseteket. A legközelebbi fejezetig viszont olvasásra mindenkinek, derVivien.💚🐞🐉

DragonbloodWhere stories live. Discover now