Elnézést, hogy ennyit késtem vele, de először is nem volt rá időm, majd nem ötletem a folytatáshoz, nehogy nagy idő átugrás legyen és utána más novella ötletek támadtak az eszembe, amit le kellett jegyzetelnem, nehogy elfelejtsem. Jó olvasást kívánok hozzá. Remélem tetszik.
🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞
Külső szemszög:
A félnap események nélkül telt, Marinette szerencséjére. Ám közben a feladatra is figyelt. Társat kereset Nathanielnek a házi dolgozathoz az egész iskolában, de bárkit kérdezett meg az visszautasította a kérést, és Marinette kezdte lassan feladni, hogy talált társat Nathanielnek. Ám az utolsó előtti órában, amikor lyukas órája van az osztályának ő és néhány osztálytársa, beleértve Adrient, elmentek a kreatív terembe. Félúton, amikor már felmenne a lépcsőn észrevesz valakit a lépcső alatt.Marinette szemszöge:
Ez Marc! És ha jól látom valamit írogat, és ahogyan őt ismerem biztosan valami jót ír, sőt lehetséges, hogy az iskolai weboldalról való Nathaniel rajzai alapján írt szöveget.Talán megkérdezhetem, hogy van-e kedve csatlakozni a rajz szakkörre. De előtte...
- Figyu,... Adrien! – nyögtem ki nagy nehezen, mert még mindig nem szoktam hozzá, hogy barátként tekintsek rá.
- Igen, Marinette? – érdeklődve várt, hogy mit akarok mondani.
- Van egy ötletem, hogy hogyan legyen Nathanielnek a házi dolgozathoz társat, ezért... kérlek megy előre, majd jövök nem sokára.
- Rendben, remélem sikerül. Majd teremben várlak. – majd láttam, ahogy előre ment a kreatív terem felé. Oké Marinette, próba szerencse! – Szia, Marc! – ezen Marc kicsit meglepődött, de aztán rájött, hogy csak én vagyok. – Mi a helyzet? Hol vannak az osztálytársaid?
YOU ARE READING
Dragonblood
FanfictionA Httyd vett Éj- és Fényfúria, meg persze az Éjfény, a Miraculous ladybug szereplők, és a Wolfblood történte alapján kombinált különleges történet. 🐉🐉🐉🐉🐉 A mai világban mindenki úgy tudja, hogy a sárkányok kitalált mitológiai lények a mesékben...