Figyelem, egyes információk az ismert sorozatból a „Katicabogár és Fekete Macska kalandjai"-ból vettem, de vannak amit Én találtam ki plusznak a történethez.
🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞
Sárkányvérű szereplők:
Marinette Dupain-Cheng: egy édes, elbűvölő középiskolás tinilány, valamint feltörekvő divattervező. Nagyon kedves, segítőkész természetű, de eléggé ügyetlen is, ami miatt gyakran sodorja magát kínos helyzetekbe. Legjobb barátja Alya. Ám van egy titka amiről csak is ő és családja tudnak, Sárkányvérű ahogy a családja is. Sárkányként óvatos, összeszedett, határozott, bátor és tettre kész, bár a repüléssel van némi gondja, mivel még csak gyakorolja; és rajta látható leginkább, hogy két különböző helyről származó szülőtől származik. A teste színe a szülei színeivel van kombinálva, felső részén a hasa felé fekete, mint az apja, az orrán, fülén állától kezdve a nyaka alsó részén át a hasa mentén és a lábain fehér színű, mint az anyja. Farka kormánylapátjai szélesen a szélén szintén fehér, plusz két kisebb fekete hártya előtte. Plazmabombának nevezett tűze kék színű.
*****
Adrien Agreste: egy fiatal, jóképű fiú, és híres fotómodell, aki az édesapja divatcégének dolgozik. Rengeteg lány szerelmes belé, de ő nem viszonozza rajongói érzéseit. Gazdag, arisztokratikus életét él, bár a családi háttere meglehetősen bonyolult; az apja távolságtartó és rideg vele szemben, aki csak a munkájának él, édesanyja pedig eltűnt. Otthoni börtöne miatt utálja a bezártságot, ami következtében enyhén kialakult a klausztrofóbia. Az anyja eltűnése óta kissé szégyenlős, tartózkodó és nehezen barátkozik, de alapvetően jószándékú, segítőkész, okos, mindig kiáll mások mellett. Sárkányként kicsit már arrogánsabb és önteltebb, de nagyon bátor, okos, harcias; sötét fekete bőre nem veri vissza annyira az éjszakai fényeket így szinte láthatatlan a sötétben, ha nem árulná el zöld szemei, amik sárkányként még zöldesebb. Farka kormánylapátjai kicsivel nagyobbak és nyújtottabbak a fajában. Még sárkányként is elfoghatja zárt helyeken a klausztrofóbia, így még a pánikroham is elfoghatja. Különös kapcsolatban áll a külvilággal, úgyhogy ha koncentrál egy bizonyos helyszínre látja az ott történő dolgokat anélkül, hogy ott lenne személyesen, sőt úgy gondolja, hogy ő az egyetlen aki látja a szelet. Plazmabombának nevezett tűze zöld színű.
YOU ARE READING
Dragonblood
FanfictionA Httyd vett Éj- és Fényfúria, meg persze az Éjfény, a Miraculous ladybug szereplők, és a Wolfblood történte alapján kombinált különleges történet. 🐉🐉🐉🐉🐉 A mai világban mindenki úgy tudja, hogy a sárkányok kitalált mitológiai lények a mesékben...