Elnézést kérek, hogy ennyit késtem vele csak az egyik novellámat sokkal érdekesebbnek találják és követelték az újabb fejezeteket. És ez a fejezet először kész volt, de... nem találtam eléggé jónak, ezért elölről kezdtem. Jó olvasást kívánok azoknak, akik ezt szeretik.
🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞🐉🐞
Külső szemszög:
Adrien már az iskola felé izgatott volt, mert először mehet el egy osztálytársához, másodszor meg olyan valakivel kerülhet barátságba, aki pont olyan mint ő. Ám előtte valahogy a bizalmába kell férkőznie és azután jól összebarátkozhat vele csak arra kell rájönnie, hogy hogyan. És ekkor támadt egy ötlete, aminél megkérte az Nathaliet és a testőrét, hogy valamit tegyenek meg neki, amit szerencsére meg is tettek.Marinette szemszöge:
Kész megalázó volt számomra a múlt éjszaka. Először is elfelejtettem elmondani a szüleimnek, hogy az új diák egy magunk fajta. Másodjára az első repülésem éjszakáján egy idegen Sárkányvérű szól közbe, aki ráadásul rám is akart támadni. Harmadszor meg a másik kettőnél is rosszabb anyuék azt akarják, hogy barátkozzak össze azzal a sráccal. Ezek miatt alig tudtam alud egy pár percet, majd arra döbbenek rá, hogy szól az ébresztőm. Nyögve felkelek az ágyamból és felöltözve lemegyek reggelizni a szüleimhez.
- Nahát Marinette, te ilyenkor fen vagy? – szólalt meg először apa.
- Hát igen, nem igazán tudtam aludni inkább csak hánykolódtam az ágyban. – nem volt ez teljes hazugság, mert tényleg nem tudtam aludni. A szüleim épphogy gondolkodtak ezen a témán, de aztán váltottak rajta.
- Figyelj, kincsem! Még reggeli előtt telefonáltunk Adrien apjának Gabriel Agreste-tel, aki bár ellenezte először a dolgot, de mégis megengedte, hogy Adrien néha átjöjjön hozzánk. Ám csak úgy sikerült, hogy Adriennek kell téged tantárgyakból korrepetálnia, vagy ha nehéz házi feladatról lenne szó akkor együtt kell megoldanotok. Így tehát miközben Adriennek tanítunk a "Sárkányvérűségről" közben tanulnotok is kell, hogy ne legyen rossz az osztályzatod, rendben? – nézet egy kicsit szigorúan rám a végén anya, hogy megértettem-e amit mondott.
- Igen, anyu. – ezután nehezen megreggeliztem, majd ahogy befejeztem és az órára néztem akkor vettem csak észre, hogy késésben vagyok. Mikor kiértem a házból üzenetet kaptam Alyától, hogy azonnal jöjjek a kreatív teremhez.Később a Collège Françoise Dupont-ban...
Külső szemszög:
Marinette barátai nagyban beszélgettek a kreatív teremnél, amikor majdnem késve megjelent Marinette lihegve a futástól. Nino és Alya megvárták amíg Marinette kifújja magát, hogy elmondják a hírt.
- S-szihasztok s-shrácok. M-Mhi újság, h-hogy ideh kellett jhönni? – kérdezte Marinette, miközben még mindig kapkodja a levegőt.
(Igen direkt van benne annyi fölösleges h betű, mert amikor az ember liheg beszéd közben h-t is hallunk benne.)
- Képzeld kislány... Megmarad a kreatív terem! – mondta a hírt Alya.
- Mi?! – ugrott ki szinte Marinette szeme a döbbenetes hírtől.
- Igen, úgy látszik Chloéra nagy hatással van Adrien, mert visszavonta a Polgármesteri apjának a kérését, miszerint, hogy szüntesse meg. – mondta hozzá Nino.
- És nem csak ez a jó hír! – szólalt meg még egy dologgal Alya. – Az van, hogy Adrien szerzett még jó néhány diákot a kreatív terembe beiratkozónak, főleg a mi osztályunkból, sőt még ő maga is beiratkozott és pluszban megannyi dolgokkal megajándékozva a termet készletekkel! – mind a ketten azt hitték, hogy Marinette ezen fülig érő mosollyal békül ki Adriennel, de ehelyett Marinette forgatta a szemeit, mintha nem örülne. Ám mielőtt Nino vagy Alya újra megszólaltak volna megjelent Adrien mosolygó arccal.
- Sziasztok! Miújság Marinette? – köszöntötte élet vidáman Marinette-t, aki azt válaszolta...
- Semmi az ég világon. – mondta és nézett el flegmán. Majd ahogy bementek a kreatív terembe már ott voltak az új tagok az osztályukból, akik hívogatóan intettek Marinette-nek és a többieknek. Alix, Rose és Nathaniel.
YOU ARE READING
Dragonblood
FanfictionA Httyd vett Éj- és Fényfúria, meg persze az Éjfény, a Miraculous ladybug szereplők, és a Wolfblood történte alapján kombinált különleges történet. 🐉🐉🐉🐉🐉 A mai világban mindenki úgy tudja, hogy a sárkányok kitalált mitológiai lények a mesékben...