"Evet eşyaları eksiksiz bıraktım Jackson."
Jaebeom başında dikilen hazırlanmasına engel olan Jackson'ı çekmiştirmesini engellemek için ufak ve çabuk cevaplar vererek geçiştirerek kendi arabasına son kıyafet bavulunu yerleştirip arka bagajı kapatarak Jackson'ın sözünü bölerek konuşmaya başladı.
"Sen aptalca zırvalamayı bırak tek başına nasıl yaşayacağını öğrenmeye bak. Daha tuvaletin lambasını kapatmayı unutuyorsun çünkü." demişti gülerek tatlı bir azarlama ile.
Jackson gözlerini devirerek Jaebeom'a baktı. Ve oda konuşmaya devam etti.
"Yürü git oradan! Sen daha masanın üstüne dökülen kahveni temizlemiyorsun bir de bana tek yaşamazsın diyorsun."
Jaebeom kafasının üstündeki güneş gözlüklerini takarken Jackson's gülümsedi ve sürücü koltuğuna doğru giderken Jackson'a son lafını vermişti.
"Mark akşam sana gelecek bebek bakıcılığı yapmak için!"
Jackson'ın laf vermesine izin vermeden arabaya girdi ve çoktan çalıştırıp yeni evinin yolunu tutmuştu Jaebeom.
İki günde ancak taşıdığı evinin son dokunuşlarını yapmak - daha doğrusu alışmak için - gelmişti. Arabadan iki büyük bavulunu indirdikten sonra eve doğru ilerlerken yan komşularının ona tuhaf bakışları dikkatinden kaçmamıştı.
Siyah kot pantolonun cebindeki anahtarları alarak kapısının kilidini açıp içeri girmişti. Bavulları içeri doğru aldıktan sonra kolundaki saate baktığında akşam olmasına birkaç saat kalmıştı sadece.
Bavulları alıp yatak odasının yanındaki giyinme odasına yerleştirmeyi tercih ederek ilerledikten sonra saatler geçmişti bile çoktan eve alışma süreci falan derken.
Kapısının aniden çalınması ile şaşırıp belki komşusu olabileceğini düşünerek kapıyı açtığında karşısında Jinyoung'u görmeyi beklemiyordu.
Kaşlarını gayri ihtiyari çatarak Jinyoung'u içeri davet etti. Jaebeom'un sessizliğini Jinyoung bozmuştu.
"Jackson gönderdi beni. Yanlız başına evde yaşayamaz git yardım et dedi."
Jaebeom güldükten sonra çoktan koltuğa oturan Jinyoung'un yanına oturmuştu.
"Hoşgeldin."
Jinyoung etrafa bakınırken cevap verdi Jaebeom'a.
"Hoşbuldum ama bu evde yaşamak istediğine emin misin sen Jaebeom?"
Jaebeom, Jinyoung'un dediklerini anlamamış bir şekilde bakarken Jinyoung açıklamaya başlamıştı.
"Hayır yani ne bilim. Daha önce birisinin öldüğü bir evde yaşamak biraz tuhaf değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soul in the house ➳ wheein + jaebeom ✓
FanfictionLim Jaebeom, Jung Wheein'in küvette ölmüş ruhuna aşık olur. [jaebeom + wheein] ©haerim