12✓

122 21 9
                                    

Jaebeom saçlarını arkaya doğru atarak derin bir nefes almıştı. Jackson ve Jinyoung'a verdiği sert cevaptan sonra her ikisi de çıkmıştı evden. Jaebeom'a dahi gözükmeden.

Jaebeom salonun koltuğunda oturup kendi kendine rahatlamaya başlamaya çalışıyordu lâkin bu hiçbir şeye yaramazdı.

Jaebeom ayağa kalkıp her zaman ki gibi onu rahatlatan tek şey ile mutlu olmaya çalıştı. Küvete gidip rahatlayacaktı.

Küveti her zamanki gibi hazırlamış güzelce köpürtüp üstündeki kıyafetleri çıkarmıştı. Küvete girip arkasını yasladığı an derin bir nefes aldı.

Birkaç hafta önce geldiği zamanı hayal etti. Küvetin içinde omuzlarından tutulup hissettiği ağırlık. Yanında birisinin olduğunu düşünmek. Hepsi aklının ucundan bir bir geçmişti.

Gerilmeye başladıktan sonra küvetten çıkıp duşa girdi. Sıcak suyun altında düşünmeye devam etti. Düşünmesi tek bir an bile aksamıyordu.

Duştan çıkıp üstüne bir şeyler giydikten sonra yatağının üstüne oturdu. Yerdeki parke zemine bakıyordu sadece.

Yanında ufak bir kıpırtı hissettikden sonra yerde olan gözlerini yüzükleri ile uğraştığı ellerine götürdü. Ve konuşmaya başladı.

"Kimse inanmıyor bana Wheein. En yakın arkadaşılarım bile inanmıyor."

Jaebeom yanında oturan Wheein'in omzuna kafasını koydu. Wheein, Jaebeom'un siyah uzun saçlarını okşamaya başladı. Jaebeom'un gözlerinden hafifçe gözyaşları dökülmeye başladığında Wheein, Jaebeom'a daha çok sarılıp konuşmaya başladı.

"Ben sana inanıyorum Jaebeom-ah. Ben sonsuza kadar yanındayım."

Gerçekten de öyleydi. Zamanla Jackson ve Jinyoung bu durumu unutmuş arkadaşlarına güç vermek için daha çok yanında durmuşlardı. Ve Wheein'in dediği gibi olmuştu her şey. Sonsuza kadar Jaebeom'un yanında olmuştu.

Wheein ve Jaebeom ufak bir sonsuzluk paylaşmıştı.

Finale


Çok mutlu hissediyorum. Çok sevdiğim bir shipe içime sinen bir kurgu yazabildim. Hepsinin seviyorum. Bir kusurum olmuşsa affola. Başka kurgular da görüşmek üzere sizi seviyorum 💗.

© haerim


🎉 soul in the house ➳​ wheein + jaebeom ✓ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
soul in the house ➳​ wheein + jaebeom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin