Jaebeom sabahın köründe evine gelen Jackson ve sonradan evine gelen Jinyoung için kahvaltı hazırlarken Jackson ve Jinyoung balkonda oturup konuşuyorlardı Jaebeom hakkında.
Jackson hızlı ve telaşlı bir şekilde Jinyoung'a Jaebeom'un ona dediklerini anlatıyordu.
"Bildiğin kızı gördüm elime dokundu öpüştük dedi ya. Akıl alır şey değil. Üstelik bahsettiği kız..." Jackson arkasına bakarak Jaebeom'un duyup duymadığından emin olmak için arkasını döndü ve Jaebeom'un olmadığını fark edince tekrar Jinyoung'a döndü. "... burada hayatını kaybeden kız. Ev ona iyi gelmedi besbelli."
Jinyoung şaşkın bir şekilde Jackson'a bakıyordu. Hayal etmesi bile korkutucu olurken en yakın arkadaşının böyle bir şeyi yaşıyor olması içten içe ürperticiydi.
Tam konuşacağı esnada Jaebeom elinde tabaklar ile Jackson ve Jinyoung'un yanına gelmişti. Belki de Jaebeom ile böyle bir zaman da konuşmanın daha doğru olabileceğini düşünerek içerden Jaebeom'a yardım etti.
Hepsi balkonda ki masa etrafında toplanmış kahvaltılarını yaparken Jinyoung'un gözü Jaebeom'a bakıyordu.
En sonunda konuşmak için tam anı olduğunu düşünerek önümdeki tabağı öne doğru itti. Ve Jaebeom'a döndü.
"Jaebeom-ah."
Jaebeom ağzındakileri hızlıca yiyerek Jinyoung'a döndü.
"Efendim?"
Jinyoung fazla uzatmadan lafa girdi.
"Jackson bana sabah ona anlattıklarını anlattı..." Jaebeom konunun neye geldiğini anlayarak tabağını öne gitti ve arkasına yaslandı, kollarını önünde bağdaştırarak. Jinyoung'un sözlerini tamamlamasını bekleyerek. "... Bir psikolog ile görüşme ayarlayabilirim istersen."
Jaebeom bunu duyar duymaz kaşlarını çattı ve masadan kalktı. Arkasını dönerek Jinyoung'a cevap verdi.
"Bence siz bir an önce çıkıp gidin. Psikoloğa'da siz gidersiniz."
Sonraki bölüm final düşünce alayım sizlerden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soul in the house ➳ wheein + jaebeom ✓
FanfictionLim Jaebeom, Jung Wheein'in küvette ölmüş ruhuna aşık olur. [jaebeom + wheein] ©haerim