7

103 22 5
                                    

Gün doğumu Jaebeom'un yatak odasına doğarken gözlerini güneş zoruyla açmıştı. Güneşe lanetler okuyup yüz üstü yattı pozisyondan çıkıp yatakta doğruldu. Elini alnına götürüp uzun saçlarını topladı.

Komidinin yanındaki telefonunu alıp baktığında onlarca defa tüm arkadaşları tarafından arandığını fark etti. Tarihe baktığında 6 Ocak yazdığını görünce kafasını yatağın bazasına dayadı.

Telefonuna gelen onlarca bildirimi umursamadan telefonu bir kenara bırakıp mutfağa gitti.

Kendine bir fincan kahve yapıp tezgaha doğru yaslandı. Çalıştı son şarkıyı kendince mırıldanırken birden arkadan gelen piyano seslerini hissetti. Evin içinde çalmıyordu bunlar. Dışardan da gelmiyordu daha kargalar bile uyanmamışken neden piyano sesi çalsınlar ki?

Hemen hızlı adımlarla banyoya gitti. Banyoda hiçbir şey bulamayınca yavaş adımlarla küvetin yanına oturdu. En az seviyede sıcak suyu açıp suyu hissetmeye başladı.

Kafasının içinde oluşan piyano sesleri ile şarkı söylemeye devam ediyordu ki telefonunun sesi ile ayağa kalkıp yatak odasına gidip telefonunu aldı.

Arayan Youngjae'nin sesini fark edince ne diyeceğini az bucak tahmin etmişti.

"Hyung akşam sana parti hazırlıyoruz gelmek zorundasın, görüşürüz!" diyip Jaebeom'un telefonu yüzüne kapatmıştı.

Jaebeom içten içe ahlmaya başlasa da hala kafasının içinde çalan piyano sesleri ile mutlu oluyordu.


#happyjaebeomday

soul in the house ➳​ wheein + jaebeom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin