8

97 21 12
                                    

"Tamam yeter oğlum ya!"

Jaebeom omzundan tutup onunla dalga geçen geçen arkadaşları ile uğraşıyordu. Boynunun üstüne çıkmaya çalışan Jackson'ı ittirmeye çalışırken Yugyeom bir yandan son ses bağırıyordu.

"Jaebeom Hyung nasıl 28 yaşında ya? 3 yaşında gibi!"

Jaebeom bunu duyduğunda gözlerini açıp Yugyeom'a bakarken Youngjae, Jaebeom'un kolundan tutup pastanın önüne getirdi.

"Hadi Hyung bir dilek tut!"

Etraftakiler sakinleşmişken oda derin bir nefes alarak dilek tutmuştu. Tüm nefesi ile doğum günü pastasının üstündeki mumları üfleyip aklındaki dileğin gerçekleşmesi için kafasını yukarı kaldırıp dua etti.

Aniden cırtlak bir ses ile Kumpimook'un bağırması ile irkildi.

"Hadi pasta zamanı!"

•••

Jaebeom yavaş adımlarla arabasından inerek evine doğru giderken tüm yorgunluğu vücudunun her hücresine inmiş haldeydi.

Cebinden anahtarı alarak evinin kapısını açtıktan sonra derin bir nefes aldı. Deri ceketini çıkarıp salonun koltuğuna fırlattı.

Yavaş adımlarla banyoya doğru gitti. Elini yüzünü yıkadıktan sonra arkasındaki küvete baktı. Sabah olduğu gibi yanına gidip oturdu küvetin yanına.

Fısıldadı kendince; "Gerçek olmanı istiyorum." diye.

Aptalca davrandığını düşünerek ayağa kalkıp yatak odasına doğru gitti. Pijama bile giymeden kot pantolonu ile yatağa atladı ve gözlerini kapattı.

Aniden sabahki gibi piyano sesleri duyduğu anda umursamadı. Aklında devam eden piyano sesleri devam ederken aniden gözlerini açarak doğrulup ayağa kalkmak için döndüğünde yatağın yanında aniden fark ettiği kişi ile gözleri büyümüş ve kalbi hızlanmıştı.

"Merhaba Jaebeom! Ben Wheein."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
soul in the house ➳​ wheein + jaebeom ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin