Akşam kesintisiz uyuyan Jaebeom sabah kalktığı zaman bir nebze olsun tedirginliğini unutmuştu. Akşam yaşadığı tuhaf ve ona göre aptalca olan olayların hepsini unutmuştu. Kahvaltısını yapıp her yeri toplamıştı.
Hemen yan masada çalan telefonuna uzandı. Arayanın Jackson olduğunu görünce istemsizce gülümsedi ve hemen konuşmaya başladı.
"Gece korkudan uyuyamadın ve sabah sabah tüm korkunu kusmak için beni aradın değil mi Jackson?"
Telefonun öbür kenarından şiddetli bir kahkaha sesi geldiği an Jaebeom'un yüzündeki gülümseme büyüdü.
"Yo, tam tersine seni merak ettim. Acaba o tuhaf evde uyudun mu diye merak ettim. Jinyoung'da gitmiş gece titreye titreye uyumuşsundur diye düşündüm."
"Hm çok güzel uyumam dışında hiçbir sorun yok vallaha."
Aralarındaki konuşma şakalaşma ile devam ederken Jackson işe fazla geciktiğini söyleyerek konuşmayı bitirdi. Jaebeom'da sırt çantasına kitabını koyduktan sonra evden dışarı çıktı.
Merdivende tanışmadığı apartman komşusunu görüp onunla konuşmasını beklemiyordu.
"Ah siz Jung Wheein'in evine yeni taşınan beyefendi olmalısınız!"
Jaebeom hoş ve basit bir gülümseme ile kısa saçlı kadına doğru kafasını sağladı. Kadın tüm dikkatini Jaebeom'a yöneltmişti bu sefer. Elini Jaebeom'a uzattı.
"Ben Yongsun yan apartmanda yaşıyorum. Ve Wheein'in eski arkadaşıyım. Açıkçası onun ölümünden sonra apartmandan taşınan insanlar olunca özellikle onun dairesine taşınan birisinin olmasına oldukça şaşırdım."
Jaebeom ona uzanan eli tutarak Yongsun'a yanıt verdi.
"Emlakçı bana bundan az bucak da olsa bahsetmişti. Ama tüm apartmanı taşıyacak kadar büyük bir ölümünün olduğunu bilmiyordum."
"İsterseniz müsait olduğunuz bir an konuşup size anlatabilirim?"
Jaebeom eli ile hemen yanındaki dairesini gösterdi.
"Her daim müsaitim hanımefendi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soul in the house ➳ wheein + jaebeom ✓
FanfictionLim Jaebeom, Jung Wheein'in küvette ölmüş ruhuna aşık olur. [jaebeom + wheein] ©haerim