"Lütfen herhangi bir şeye ihtiyacınız olduğu zaman bana söylemekten çekinmeyin Jaebeom-ssi. Elimden geldikçe yardım etmeyi denerim size."
Yongsun'un misafirliği bitince kapı ardından Jaebeom'a yardım isteklerini dile getirirken Jaebeom teşekkürler anlamında kafasını sallayarak el salladı.
Jaebeom, Yongsun ile konuştuktan sonra elini yüzünü yıkamak için lavaboya gitti sırada düşündü biraz. Gece küvette rahatlamaya çalıştığı sırada hissettiği rahatsızlık ve duyduğu cam sesleri endişelenmesine sebep olmuştu.
Aptalca düşündüğünü fark ettiği sırada suratına buz gibi soğuk suyu vurup derin bir nefes aldı. Aptal çocuk hikayelerine korkmayacaktı.
Salonda olan telefonunu almak için hızlı bir şekilde salona doğru gitti. Mark'a mesaj atmak için.
Jaebeom: mark gelemiyorum ben bugünlük idare et beni.
Mark: ederim merak etme.
Jaebeom derin bir nefes alıp üzerine ağırlık yapan deri ceketini çıkardı ve koltuğun kenarına koydu ve kahve tonlarındaki koltuğuna oturdu.
Dün akşam yaptığı gibi yapacaktı. Küvete gidip rahatlatacaktı. İçinde yok dese bile var olan korkuyu yok edecekti. Oturduğu koltuktan kalkıp banyonun yolunu tuttu.
Dün yaptığı gibi küveti sıcak su ile doldurup lavanta kokulu köpeklerini hazırlayarak üstündekilerden kurtulup küvete girdi.
Dün olduğu gibi rahatlamaya çalıştı. Kafasındaki düşüncelerden kurtulmaya çalıştı. Devam etti bu yarım saat boyunca. Dünkü gibi bir şey olmayınca sadece aptal bir korku olarak düşündüğünü doğrulamıştı.
Küvetin içinde doğrulduktan sonra aniden perdenin hareketlendiğini gördü. Sadece aptalca bir şey olduğunu düşünürken küvetin suyunun açıldığını görünce gözleri büyümüştü.
Hiçbir kuvvet dahi olmadan aniden açılması ile içine korkudan çok daha farklı bir duygu doğmuştu.
Kendi kendine birkaç cümle sarf etti;
"O burada, benimle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soul in the house ➳ wheein + jaebeom ✓
FanfictionLim Jaebeom, Jung Wheein'in küvette ölmüş ruhuna aşık olur. [jaebeom + wheein] ©haerim