Chaeyoung's Story

23 4 20
                                    

Avustralya sıcağı her tarafı kavuruyordu. Okulların bitmesine birkaç ay kalmış, öğrenciler bitmeyen isyanlarına başlamıştı.

Tabi Park Chaeyoung da onlardan biriydi. Okul bitince büyükbabasının evine gidecek ve güzel bir tatil yapacaktı. Kafasına göre takılacak ve birkaç bir şey karalayacaktı.

-

Sene sonu etkinlikleri planlanmaya başlamış, partileyenler yavaş yavaş evlerini herkese açmaya başlamıştı.

Chaeyoung okulun popüler kızıydı. Ne çok iyi herkesle arkadaş olan bir tipti, ne de zorba. O daha çok yetenekleri ve zevkleriyle ön plana çıkmış ve okuldaki herkes tarafından gıpta edilmişti.

Bu yüzden parti davetleri de bir hayli fazla oluyordu. Ama partilerin en iyisi Lee Donghyuck'tan bilinirdi. İçeceklerdeki olmaması gereken alkollerden tutun, köşede birinden bulabileceğiniz lsd ve kokainlere kadarı onun partlerindeydi. Bu yüzden sevilyordu ya.

Ve Chaeyoung onun partisine davetliydi. Bu biraz riskliydi, basılırlarsa çok fena olurdu. Ama bir gece eğlenmek de güzel olabilirdi. Tüm okul orada olacaktı.

"Güzellik." Chaeyoung  omzuna elini koyan oğlana döndü. Donghyuck her zamanki gibi çok iyi görünüyordu.

"Selam hyuck. Bir şey mi oldu?" Donghyuck dudaklarını birbirlerine bastırarak başını hayır anlamında sallamıştı.

"Sadece bu geceki partinin parlayan yıldızının geleceğinden kesin emin olmak istedim." Chaeyoung gülmüş ve donghyuck'u da peşine takarak bahçeye yürümüştü.

"Geleceğim dedim ya hyuck. Sorun yok." Donghyuck kendinden emin bir gülümseme sunmuştu.

"Güzel. Bekliyor olacağım. Bu gece sana bir sürprizim var."
___

"Vay be bizim donghyuck seni nasıl da kandırmış." Chaeyoung oturduğu köşeden bir tebessüm bırakmış ve devam edeceği sırada herkese meraklı gözlerle bakan ve ağzında sandiviciyle donghyuck'un girmesi dikkatini dağıtmıştı.

"Beni mi çekiştiriyorsunuz?" Taeyong gözlerini devirerek Chaeyoung'a devam etmesini istedi.

__

Chaeyoung çoktan kafayı bulmuşların arasından dikkatlice geçerek gözleriyle donghyuck'u aradı. Ona bir şeyler göstermek istediğini söylüyordu neticede.

"Bö" Chaeyoung anlık bir tırsmayla gülerek arkasında kendisine gülümseyen tatlı oğlana baktı. Siyah gömleği ve pantolonu ile yine nefes kesiciydi.

"Şöyle şeyler yapma aptal."

"Tamam tamam. Kusura bakma."

"Bana bir sürpriz hazırladığını söylemiştin , göstermeyecek misin?" Donghyuck gülerek elini cebine attı ve rengarenk desenlerle kaplı küçük kare tableti çıkardı.

"Tahmin edeyim, lsd..." Donghyuck bir şey söylemeden Chaeyoung'un ağzını aralamasını sağlamış ve dilinin üzerine yerleştirmişti.

"Bunu kullanmazsan sürprizini göremezsin prenses." Chaeyoung ağzına aldığı uyuşturucu yavaşça etkisini ederken ayakta kalmakta zorlanıyordu

___

"Lee donghyuck'tan bahsettiğimizi bilmesem gerçekten Chaeyoung'u yatağa atacağını felan düşünürdüm." Donghyuck şakayla karışık Jungkook'un koluna vurmuştu.

"Ya Jeon Jungkook!" Chaeyoung yine tepki vermeden devam etti.

____

Donghyuck Chaeyoung'u odasına götürmüştü. Onu çeteye davet edecekti. Chaeyoung'un bu kadar zeki ve yetenekli oluşu liderlerinin gözünden kaçmamış ve donghyuck'tan onu ikna etmesini istemişti.

Chaeyoung sendeleyerek odaya girdi ve ortada duran sandalyeye oturdu.

Donghyuck duvara birkaç video yansıttı. Cinayet videoları. Chaeyoung'un vücut ısısı artıyor ve heyecanlanıyordu.

"Hoşuna gidiyor mu chae?" Chaeyoung başını sallamış ve videoya kapılıp gitmişti.

"Peki, sende onlardan biri olmak istemez miydin? Bir çeteye katılmak." Chaeyoung biraz da uyuşturucu etkisiyle sağlıklı düşünemese de hoşuna gittiğinden evet deyivermişti.

"O zaman çeteye hoşgeldin."

___

"Vay be,onu iyi avlamışsın hyuck. Peki,şimdi kim bize hikayesini anlatmak ister? Bayanlar? Baylar?" Herkes birbirine bakıyor ama kimse bir şey söylemiyordu.

"Tamam be, Ben anlatırım." Herkesin gözleri ona dönmüştü, Jeon Soyeon.

---

Yeniden selamlar herkese! Hesaba bayadır girmiyordum bu yüzden bölüm gelmedi.

Seviliyorsunuz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SICK 'All K-Pop' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin