Di pantai
Farish dan Aiman bermain di tepi pantai manakala Harriz dan Kimi mengambil berjuta gambar.
Aiman dan Farish bermain kejar² di tepi pantai. Tiba-tiba , Aiman terpijak sesuatu yang tajam dan terjatuh ke atas seseorang.
Farish berlari ke arah Aiman. Aiman bangun lalu menunduk memohon maaf kepada lelaki tersebut.
Aiman: Maaf bang. X sngja tdi
???: Sokey , kau ok x tu.
Aiman memandang ke arah lelaki tersebut lalu terkejut dan terbeliak matanya.
Aiman: A-abg Amir?!
Abg Amir: Kau Aiman?! Srsla aku dtg sini nk rest , last² jumpa plk trouble maker sorang niyhh.
Aiman: Um excuse me, saya bkn trouble maker. And for your information, saya pon x hingin la nk jumpa muka abg. Eww-
Aiman jeling lalu meninggalkan abg Amir di situ.
Abg Amir: Amboi jeling org. Kau tunggu, bila aku dpt kau, nahas ☠️.
Aiman menghampiri Farish lalu menceritakan apa yang berlaku.
Farish: Beraninya kau.... Tpi kalau dia ada mesti kwn dia pon dtg gak kan. Tpi tdi aku x nmpk pown abg ahmad.
Aiman: Brni apenye , aku dlm hati niyh berdebar - debar tau. Tunggu jantung niy terkeluar je. Tdi dkt restoran tu aku x nmpk plk mamat tu. Menyesal berlari. Dh la spoil mood bercuti aku 😤.
Farish: Korang dua ada masalah apa? Kisah lama tu ke? Bende dia suka dkt kau dulu tpi kau reject, and start hritu la dia berdendam dan suka kcau kau.
Aiman: I mean aku dh suka bt cmna. And masa tu aku x dak mood so fuck off.
Farrish dan Aiman terus menuju ke arah Harriz dan Kimi lalu pulang ke hotel.
Di hotel
Aiman: Weyhh nk tnya sikit niy. Kau dgn Aniq x de apa² dh ke?
Farish: Entahla, aku pown x tau. Lepas dia tahu yang aku dgn abg ahmad pernah buat bende tu, dia terus....
Aiman: Hilang? Aku pown jrgla nmpk dia sejak kau x de hritu. Tpi kau ngan dia x de apa² and you guys kawan je kan?
Farish: haah. Btw kau x de suka sapa² ke?
Aiman: Entah, aku reject tahu la. Aku rsa aku blm sedia la nk cinta² bgai.
Farish: Jom giyh kolam nk?
Aiman: Omaigad , first time kau bijak. JOMM!!
YOU ARE READING
Farish
RomanceNovel ini menceritakan tentang Farish yang dilamun cinta. Tetapi pelbagai halangan dan rintangan yang dia perlu tempuhi.