Lusa dah cuti raya, penghuni asrama of course la happy sbb blh blik rumah. Main game, main phone , melancap... Heheheh nakal plk...
Kalau ckp pasal penghuni asrama, of course la Farish termasuk... Farish di bilik sedang sibuk mengemas luggagenya untuk pulang nnti. Kemas awal² senang... Nnti parent dtg balik jerr..
Dalam kesibukkan, tiba² ada org peluk badannya dri belakang...
" Cuba teka siapa saya " kata orang yang memeluknya.
Farish: Abgg.... Sayang kenalla suara and tgn abg ni...
Aniq: ishhh.... Bru nk prank syg abg ni.. hehehe
Farish: Prank apenya klu kita kenal sangat org orank tu....
Aniq duduk di sebelah Farish sambil tersenyum melihat buah hatinya mengmas luggage..
Aniq: Syg.... Oh.. syg...
Farish: Ye.. abg...
Aniq: Kalau abg blik rumah syg boleh x?
Farish: Eh? Knpa plk? Abg kena balik rmh abg sbb ni kan raya... Abg kena jumpa family abg.. diorang mesti rindu abg.
Aniq: Plss syg... Boleh la... Family abg bukan angap abg sebagai anak pon..
Farish: Eh? Asal plk?
Aniq: Waktu abg kecil dulu, parent abg syg sgt dkt abg... Tapi, tula lps adik abg dilahirkan kasih syg tu hilang.. parent abg more love to my brother than me... Semua milik abg diberikan kpda adik abg.. klu adik abg nk apa² semua dpt. But me, hampehhh....
Farish: Ohhhh... Klu mcm tu jap eh..
Farish mengeluarkan smartfonnya yg dia bwk secara senyap lalu mendial daddynya.
Salam daddy
Waalaikumsalam... Nk apa call daddy waktu ni, selalunya dah tidur..
Uhhh boleh x klu kwn Farish nk tumpang dkt rmh kita untuk raya ni sbb dia ada masalah sikit dgn famili angkat dia...
Sure, why not. Lagipun daddy tgk anak daddy ni raya selalunya org happy tetapi murung jer waktu raya.
Really!? Thanks daddy. Luv you, muahhh...
Oklah mcm tu bye daddy...Farish meletakkkan fon nya lalu memeluk Aniq.
Farish: You know what? My daddy setuju abg raya dgn syg.... Yeay!!!
Aniq: Really?! Yeay!! Bolehla abg ehem ehem ngan syg..
Farish: Ishhh... Abg ni.. jgn nk gatal² eh...
Aniq: Gurau je... Klu nk pon boleh kan?
Farish: dah la. Pergi main jauh² org nak kemas luggage pon x sng...
YOU ARE READING
Farish
RomanceNovel ini menceritakan tentang Farish yang dilamun cinta. Tetapi pelbagai halangan dan rintangan yang dia perlu tempuhi.