Aniq pusing sekitar Karnival Raya tetapi tidak langsung kelihatan kelibat Farish. Aniq mengambil keputusan untuk pulang ke tempat parking kereta datuk. Setibanya di tempat parking kereta, kelihatan kereta tiada malah driver datuk, Pakcik Yusuf berada di situ sambik melambaikan tangan agar Aniq nmpk akan dirinya.
Pakcik Yusuf: Sini!
Aniq bergerak ke arah PY (shortcut jelah sng) lalu memasuki kereta. Selepas mereka bertolak Aniq masih risau akan Farish. Mungkinkah dia tertinggal? Atau mungkin dia diculik? Dlm sibuk memikir, PY menegurnya.
PY: Kamu jgnla risau... Farish dh blik tdi dgn Datuk. Ada emergency katanya... Sbbtula pakcik bwk kamu blik hrini.
Aniq: Pakcik ni, tahu² je saya tgh fikir psl dia. Tpi pakcik tau x apa hal emergency tu?
PY: Bukan hal pakcik, jdi pakcik pon meng-iya kan jelah.. kamu dh shopping?
Aniq: Dah... Tapi tula Farish dia blm lgi beli apa².. risau sya.....
Di rumah
Aniq berlari memasuki rumah dan melihat kelibat datuk dan datin yang sdg borak ruang tamu rumah.
Datuk: Haa.. Aniq dh balik pon... Maafla tdi daddy terpaksa balik awal sbb Farish kta ada emergency ktanya.. maaf ehh
Aniq: X pa daddy.. asalkan dia selamat... Uh... Mana Farish daddy??
Datuk: Tdi dia masuk blik lpastu x keluar2 dh. X tahu sbb apa..
Aniq yg dgr penjelasan Datuk terus berlari ke bilik Farish. Aniq memulas tonggol pintu namun pintu dikunci.
Aniq: Syg?? Bukak pintu plss.. Syg??
...
Tiada jawapan dri dlm..
Aniq merayu agar pintu di buka lalu tiada sebarang perubahan pown berlaku.
Aniq: Syg plss... I will do anything just for you if you forgive me... Pls... Syg??
Farish: Betul ni?
Aniq mengangkat kepalanya lalu terlihat tubuh Farish dihadapannya...
Aniq: Syg!!
Farish: shhhh... Diam la... Syg tnya betul ka abg boleh buat apa² je demi syg?
Aniq: B-betul.... Anything just for you...
Farish: Ok.. klu mcm tu masuk bilik sekarang.. hehehehe
Farish tersenyum nakal lalu menarik kolar Aniq masuk ke dalam biliknya lalu mencium bibir Aniq....
Mmph-mmph... Ahh-ahhh -desahan mereka berdua-
Aniq kehairanan melihat Farish bertindak sedemikian...
Farish: Klu abg betul syg saya. Biar sya BDSM abg boleh?
Aniq terdiam dgn permintaannya.. Aniq terfikir klu BDSM skit tu.. tpi sbb kan syg Aniq hnya mengangguk. Farish menolak Aniq jatuh ke atas katil lalu Farish pergi ke sebuah almari di dalam bilik itu dan mengeluarkan tali. Farish bergerak ke arah Aniq dan mengikat kaki dan tangannya di tiang katil. Aniq seolah-olah mengalah dgn perbuatan Farish.
Farish: Abg... Sakit sikit tau.. sabar eh... Heheheheh
Farish memgambil kain hitam lalu mengikatnya di mata Aniq. Aniq hanya mendiamkan diri.
Farish: soo abg nk mula dgn slow² ke? Laju² terus?
Aniq: Its up to you baby....
Farish mula membuka butang baju kemeja Aniq perlahan-lahan.....
Bersambung....
P/S: hi guysss..... Sorry sgt sbb lambat update. Saya ada kerja sikit musim pkp ni so lmbt lah sikit update tu. Tpi saya akan cuba jgk untuk updatekan story ni eh? Vote if you guys like it... And dont forget to follow my acc for more update... Luv you guys<3
YOU ARE READING
Farish
RomanceNovel ini menceritakan tentang Farish yang dilamun cinta. Tetapi pelbagai halangan dan rintangan yang dia perlu tempuhi.