~ 2 bulan kemudian ~
Semuanya seperti biasa cuma Ahmad selalu diperguna untuk menjadi bahan pelepas nafsu bagi Farish.Ahmad hanya redha saja dengan keadaan sekarang dan kebetulan Ahmad telah terjatuh cinta kepada Farish.
Ahmad: Asal aku selalu rindukan dia eh? Takkan aku gay jugak kot? Tak mungkin...
Tpi aku mmg rindu dia la....Ahmad: Patutkah aku confess dia pon suka aku tpi aku je yang jual mahal. Hmmm.....
Tiba-tiba, Farish datang ke bilik Ahmad dan dia rasa selamat jika dia masuk bilik sbb tiada orang.
Farish: Ummm... Ahmad?
Ahmad: Asal?! Apa lagi yang tak cukup?!
Farish: A-a-aku minta maaf...
Ahmad: Jap². Aku tak faham. Maaf apa ni?
Farish: Yelah selama ni aku paksa kau suka kat aku and paksa kau untuk bagi aku badan kau, EVERYTHING lahh. Aku rasa bersalah sangat and aku rasa kau dh boleh jalankan hidup kau seperti biasa. And once again sorry...
Ahmad: Aku dah lama maafkan kau. Dan jangan cakap macamtu, kau buat aku rasa bersalah pulak.
Farish: Alhamdulillah lah, kau dah maafkan aku. Aku minta diri dulu.
Ahmad: Ok, bye.
Farish keluar dri bilik Ahmad lalu balik ke biliknya.
Ahmad: Alhamdulillah, Allah dah beri hidayah kat dia. Tpi..... Aku tak nak end this relationship , aku suka dia and sayangkan dia. Haduh.....
Ahmad: Aku perlu betulkan semua ni..
Ahmad keluar dri biliknya lalu ke bilik Farish untuk luahkan perasaannya terhadap Farish.
Setibanya di bilik Farish , kelihatan 1 kumpulan dancing club yang sememangnya famous kat sekolah sedang practise untuk performance next week. And Farish join jgk sebagai penari biasa je. Bkn lah mcm Aiman, penari yang sememangnya sharp , smooth. Ala² Soojin Gidle gitewww.
Ahmad tanpa buang masa mengetuk pintu agar tidak menggangu latihan mereka.
Farish: Masuklah....
Ahmad: Assalamualaikum.
Farish n the else: Waalaikumusa...........lam.
Mereka tergamam melihat senior mereka yang sememangnya hot , famous n rebutan ramai.
Ahmad: Farish can we talk?
Aimam:( Bisik ) Pergilah Farish mna nk tau dia suka kat kau. Huhuhu
Farish:( bisik ) Ish.. kau ni. Yelah²
Farish: Umm.. sure but about what?
Ahmad: Sini jelahh....
Farish mendekati Ahmad lalu Ahmad berbisik ke telinga Farish.
Ahmad: Kau nak tau x sebenarnya aku dah tersuka kat kau and aku nak kita mcm dulu² boleh. Sweet² , shopping together, boleh?
Farish hanya mendiamkan diri. Tidak berani untuk menjawab kerana ada perkara yang dia telah menyembunyikan dri Ahmad.
Farish: Ummm.... Idk...
Ahmad: Aku angap kau jwb yes ok...
Farish: Ummm... Ok.......errr abang balik lah saya nak err.... Berlatih. K bye.
Farish terus meninggalkan Ahmad yang tercangak di pintu macam orang gila. Ahmad pon pulang ke dorm dengan gembiranya kerana di terima oleh Farish sedangkan "Ada udang disebalik batu".
Bersambung....
P/S: Thank you korang yang sanggup spend time baca cerita saya yang x seberapa ni and thank you guys for supporting me. Thank you sooo much ʘ‿ʘ<3
YOU ARE READING
Farish
RomanceNovel ini menceritakan tentang Farish yang dilamun cinta. Tetapi pelbagai halangan dan rintangan yang dia perlu tempuhi.