Camping 2

17.2K 110 10
                                    

Ahmad dan Farish yang sedang bercium terkejut apabila ditegur. Mereka beralih pandangan mereka ke zip khemah mereka. Terpampanglah wajah handsome Aniq di zip khemah.

Aniq: Nak buat tu cover la sikit...
(Sambil menjeling ke arah kami)

Kami yang masih terbaring cover malu plus tersengih² seperti kerang busuk.

Aniq: Haishhh... Buat apa lagi kat situ? Nak kena cikgu panggil ke bru nak pergi tapak perhimpunan?

Ahmad: Eh, dah kena berkumpul ke? Ok², kami siap.

Aniq berlalu pergi meninggalkan mereka berdua.

Ahmad: Selamat... Ingatkan sapa tdi..

Farish: Dah la jom siap. Nnti lewat cg marah plk.

~ Di tapak perhimpunan ~

Semua telah berkumpul di tapak perhimpunan dan kali ni bertujuan untuk kenalkan tempat² di kawasan perkhemahan.

Aktiviti ni ambil masa dalam 20 minit untuk round² sekeliling. Semasa berjalan di kawasan perkhemahan Ahamd saja mendekatkan tangan dia ke punggung Farish.

Farish: Ishhh.... Apa ni?!

Semua terhenti dan berpaling ke arah mereka.

Coach Yin: Any problem?

Farish: No-nothing...

Semua sambung berjalan manakala Farish berasa malu dengan perbuatannya...

~ 9pm ~

Semua pelajar dikehendaki pulang ke khemah atau boleh bersiar². Farish mengambil keputusan untuk pulang ke khemah kerana penat. Semasa dia melalui khemah Aniq.

Ahh-ahhh- ahhhh

Farish terkejut dengar bunyi mengerang tersebut. Dia ingin mengintai apa yang terjadi di dalam. Dia unzip sedikit zip khemah dan dia memang terkejut apabila terlihat Aniq yang sedang melancap. Farish menjadi tak keruan. Yelah, apabila melihat jejaka hensem dalam sekolah melancap. Omaigaddd rezeki...

Sedang Farish asyik mengintai tiba² Farish terpijak ranting dan ranting itu patah. Aniq melihat ke arah zip khemah, dia cepat pakai seluarnya dan keluar khemah.

Aniq: Woii! Kau usha aku eh?!

Farish: M-ma-mana ada..

Aniq: Buat salah x mengaku eh? Kau sini!

Aniq menarik kolar baju Farish masuk ke dalam khemah lalu menzip khemah. Farish pulak terbaring dalam khemah sbb sakit tengkuk. Aniq membuka seluarnya dan terkeluarlah batang 8 inchnya dri seluar.

Aniq: Woi.. kau isap sekarang.. Kau dah la intai aku kau isap sekarang!

Aniq menarik kepala Farish ke arah batangnya. Farish masih terkejut dengan tindakan tersebut lalu mengisap seperti yang disuruh.

Aniq: Ahhh-ahhh... Dalam lagi... Ahhh-ahh

Farish cuma memuatkan seluruh batang Aniq ke dalam dan akhirnya berjaya. Aniq mengambil beg galasnya lalu menarik Farish meletakkannya dia bawah kepalanya.

Aniq: Kau usha aku sgtkan.. rasa kau..

Aniq dengan tanpa membuang masa memasukkan batang ke dalam mulut Farish. Aniq menekan hingga kesemuanya masuk.

Selepas 30 minit bermain, Aniq telah mencapai klimaksnya..

Aniq: Ahh-ahhh... Nak pancut... Ahhh-ahhh

Tak lama kemudian,

Croot-croot-crooot

Berdas² tembakan hangat ke dalam mulut Farish. Farish hanya menelan saja tembakan hangat tersebut. Aniq mendekatkan mukanya dengan muka Farish. Mereka sekarang eyes to eyes and ofc la sweetkan...

Aniq: Tenkiuu.. aku x pernah rasa sesedap ni.

Farish: Sedaplah batang kau... Besar.. tak puas aku.. hehehhe

Aniq: Kau nak lagi ke?

Farish: Kau nak bgi ke?

Aniq: Boleh tpi... Kau bgun jap..

Selepas Farish berdiri, Aniq melutut depan Farish.

Aniq: Farish, sudikah awak jdi teman hidup saya?

Farish seperti nak menjerit pun ada nak meloncat pon ada. Mcam² dirasainya.

Farish: Ummmm....








Bersambunggggg..

P/S: Sweetkan Aniq. Haishh, klu dpt x lepas dah...😋😋😋 And btw thanks for those who still read this story and comment down below for next update. Also dont forget tu follow my acc for next update. <3 luv you guysss

FarishWhere stories live. Discover now