Hari yang ditunggu² telah pon tiba. Hari perkhemahan! Calon yang terpilih dikehendaki untuk berkumpul di hadapan asrama agar tidak tertinggalan bas. Farish turun awal , budak baik katakan... Dia termenung. Memikirkan apa yang akan dijalankan dan apa yang akan jafi nnti?
Farish: Ish... Dah la aku x nak pergi kem pastu kna plk tidur dgn mamat yang pernah aku ratah. Ishhh x nak la.......
Renggekkan Farish secara perlahan agar ridak didengari orang.
Dalam asyik termenungnya, tiba-tiba...
Seseorang memegang bahunya dan membuat segala difikiran Farish hilang...Ahmad: Berangan apa ni... Rindu abg ke?
X pa malam ni kita...Belum sempat Ahmad menghabiskan kata²nya.
Farish: Kita apa? Mentang² sekhemah. Jangan nk buat pasal eh! Mlm ni klu sya tau badan sya ada orng sentuh, siap saya kerjakannya!
Ahmad: Wow! Takutnyee.... Nk kerjakan apa? Tgk mlm ni siapa yang kena....hahah
Farish menelan air liurnya selepas mendengar kata² yang menakutkan dri Ahmad.
Jadi bas pun telah tiba, cikgu pun satu hal suruh duduk ikut khemah. X pasal² Farish dan Ahmad yg tadi bertengkar perlu duduk bersebelahan...
Dalam perjalanan Ahmad saja nk uji kesabaran Farish. Ahmad meletakkan tangannya diatas riba Farish.
Farish: ishhh... Apa ni.. letak jauh²!
Farish menjeling sementara Ahmad tersenggeh dgn gelagat Farish yang terlalu kebudak-budakan.
Dalam pukul 3 petang mereka tiba dia destinasi. Sebenarnya kem ini x seperti Farish sangkakan. Terkaan Farish ialah kem ini mesti penib dgn rmai orang , dalam hutan tebal , tempat buruk dan macam² lagilahh.... Sebaliknya, kem ini dihadiri tak ramai orang, dlm 30 orang totally dan tempat kem ini mengalahkan resort. Srsly mmg cantik. Kawasan diatas bukit dan ditepi air terjun.
Macam biasa klu ada aktiviti mesti ada taklimat. Taklimat mengambil masa dalam 10 minit dan diberiasa 20 minit untuk pasang khemah masing².
Farish kalau bab khemah mmg handal sbb pengakap katakn... Dah habis pasang Farish memasukkan barangnya. Semasa Farish nk keluar , alangkah terkejutnya melihat Ahmad mmg betul² dpn. Selamat tak terbelaga
Farish: ishhh.... Abg ni... Tepi sikit orang nk lalu pon nak boleh
Ahmad: Kau la tepi aku plk..
Farish; knpa saya?
Ahmad: Kaukan junior...
Farish: Fine!
Farish pon ketepi untuk memberi riang kepada Ahmad dgn barang²nya nak masuk.
Farish: Dah aku nak keluar.
Belum sempat Farish keluar Ahmad telah menarik tangannya dan Farish terbaring diatas dada Ahmad. Ahmad menzip khemah mereka lalu melihat Farish.
Farish: Kau nak apa?! Lepaslah?!
Ahmad: Kalau kau bising, aku x lepaskan kau.
Farish: yelah². Nak apa?
Ahmad: Kau tau kan apa aku nak..
Ahmad mengigit bibirnya dan membuatkan Farish berasa tidak selesa.
Farish: N-nak apa?
Ahmad mendekati muka Farish dang menggesel hidung mereka. Farish dah hanyut kedalam nafsu dan dah jadi mcm patung dah.
Ahmad tanpa buang masa mencium Farish pada mulanya perlahan, semakin lama semakin membuak buak nafsunya. Ahmad melepaskan ciuman.
Farish: Kenapa?
Ahmad: Kau nak lagi ke?
Farish terus menarik Ahmad dan terus cium ibarat masa telah dihentikan semata-mata untuk mereka. Dalam kesedapan tersebut, TIBA-TIBA...
~bersambung~
P/S: thank you guys soooo much for those that keep reading my story. Thank you so much... Comment apa yang korang nk for next episode. Insyallah.. author akan mengikuti kehendak pembaca. Dan jangan lupa untuk vote and follow my acc for next update...
YOU ARE READING
Farish
RomanceNovel ini menceritakan tentang Farish yang dilamun cinta. Tetapi pelbagai halangan dan rintangan yang dia perlu tempuhi.