Poznajemo se od pamtiveka, rekla bih. Odrasli smo zajedno. Tvoja i moja majka se ceo život zovu prijama, ja sam tovjoj majci i dalje jedina snajka, iako smo sada ti i ja dva poznanika. Dva poznanika koja se pozdrave kada se sretnu u gradu ili prenesu pozdrave preko nekih prijatelja. Ne mogu, a da se ne zapitam, prijatelju moj, gde smo se mi tako izgubili? Gde se izgubila naša priča, naša osećanja. Gde smo se mi sami izgubili? Da li smo nestali onda kada smo se posvađali ili nas je vreme razdvojilo? Ja sam nestala iz grada odmah nakon naše svađe, ti si se vrlo brzo počeo seliti iz jednog mesta u drugo u potrazi za boljim sportskim klubom za koji bi igrao. Ali opet, nakon svih ovih godina, ti i dalje pijan pitaš za mene i govoriš svima kako me voliš. Zašto, moj bivši priajtelju? Zašto mi se vraćaš sada kada je sve gotovo? Trebale su mi pune četri godine da se nateram da prestanem da ti se javljam i proveravam gde si. Četiri godine sam dolazila u naš grad, grad u kojem smo zajedno odrasli, i izlazila samo na ona mesta gde tebe neću sresti. Svaki izlazak u klub su pratile moje molitve da te tamo ne sretnem. Izlazila sam samo danima kada sam znala da ti nećeš izađi. A opet, kao da nas je Bog slao jedno drugome, ja sam te sretala uvek tamo. Onda kada ne bih htela, srela bih te, onda kada bih to silno želela, isto bih te srela. Sretala sam tamo i nju, devojku kojom si me zamenio. I svaki put bi me ledena strela pogodila u srce kada bih je videla.
Znam da ste odavno raksinuli. Znam i da te ona više ne zanima. Ali zašto me svaki put njena pojava uznemiri, to ne mogu da objasnim. Valjda jer sam svesna da si s njom pokušao da izbrišeš mene iz svog srca. Valjda jer si njene usne ljubio onda kada su moje vrištale tvoje ime. Valjda jer je ona značila tvoj korak napred, odlučni korak, koji je nas dvoje ostavljao u prošlosti. Pa eto, evo nas ponovo korak nazad. Ti i dalje pitaš za mene pijan, drugima izjavljuješ svoju ljubav meni, a ja umirem dok sve to slušam. Samo, bivši prijatelju, odlučila sam odavno da ti se više nikada neću vratiti, niti pasti na tvoje suze. Shvatila sam davno da nismo suđeni jedno drugom. I kad svane dan u kojem sam te zamenila nekim drugim, potrudiću se da prvi čuješ sretne vesti, moj bivši prijatelju. Jer, ljubav tako funkcioniše, zar ne? Volimo nekoga sve dok mu ne pronađemo zamenu, osobu koja će da izbriše svaki trag onoga koji nas je ubio.
A/N
Srećna Nova 2021. <3
LOST
YOU ARE READING
Deo izgubljene duše
Short StoryKratke priče jedne izgubljene duše. Svaka priča je deo duše tvorca ove knjige. Sve misli i osećanja su pretočene u par reči i zapisane na hartiju kako se nikada ne bi zaboravile.