Iz njegovog ugla

39 7 10
                                    


Evo, ispijam već petu čašu nekog skupog crnog vina, dok moja žena prevrće očima I broji nešto za sebe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Evo, ispijam već petu čašu nekog skupog crnog vina, dok moja žena prevrće očima I broji nešto za sebe. Tu i tamo je uhvatim kako koketira sa nekim muškarcima, ali iskreno me briga gde je i šta radi. Na ovu dosadnu zabavu sam došao samo iz jednog razloga, a to si ti, Mrvice moja. I ja dođem, sredim se, a tebe nema. Treba da budeš zvezda večeri, a nestala si. Uvek si volela da budeš tačna, perfekcionista, a sada kasniš pola sata. I prolazi još dobrih pola sata dok ja stojim i ispijam ko zna koju čašu crnog vina, dok te ne ugledam na belim mermernim stepenicama. Silaziš lagano i nasmešeno dok pogledom prelaziš po sali. On te čeka dole, nasmešen, dok ja stojim po strani i drhtim, što od šoka, što od ovog vina koje pijem. I gledam u te smeđe oči, te pune usne, a opet ne mogu da prepoznam tebe. Nisi moja mrvica. Očekivao sam te onakvu kakva si oduvek bila, sa dugom smeđom kosom, u crnoj rokerskoj haljini, crnim martinkama ili pak starkama i setnim pogledom. A ti mi se pojavi potpuno drugačija. U crvenoj dugoj haljini bez leđa, mamila si uzdahe svih muškaraca u sali, zbog visokih crvenih štikli svaki tvoj korak je odzvanjao i pravio melodiju za moje uši, a kosa, kosa kratka do ramena, ofarbana u crno. O očima se ne usuđujem pričati, nema one sete i tuge, tu je samo iskra zaljubljenosti u tog mladića koji te čeka. I ne znam što me sada steže u grudima, dok mu prilaziš sva srećna, zašto mi se gadi moja plava ženica koja stoji pored mene i tužno obara pogled na svoju kratku crnu haljinu. Pokušavam svim snagama da je zagrlim i ubedim da te ne volim i da se trenutno u mojim očima ne vidi ona iskra zaljubljene osobe. Pokušavam, Mrvice, ali i sam znam da sam loš glumac. A znaš i ti, pa mi zato i nazdravljaš crnim vinom preko njegovog ramena, prkosno mi dokazivajući da je on taj kojem pripadaš.

A/N

Kao što sam i obećala, par priča sa promenjenim perspektivama. Priče nisu u potpunosti iste, razlikuje se malo, ali su akteri tu i tamo slični. I oblačenje i ponašanje. Morala sam da stavim sliku Šelbija (biću zauvez zaljubljena u njega, čini mi se).

Kako ste vi?

Nakon ovih par pričica, dolazi jedan duži tekst. Za sada smo na romantičnim pričama, kasnije planiram još neke teme ubaciti.

LOST

Deo izgubljene dušeWhere stories live. Discover now