Otišao sam od tebe, devojčiče, jer nisam mogao da gledam kako postaješ njegova. Pokleta bila, malena moja. Voleo sam te više od sebe. Da, malena moja. Sada kad pogledam, od kad te znam, ja sam te voleo. Jeste da smo tada bili klinci, nesvesni sami sebe, ali znam da sam te voleo. Prokleta da si, veštice, zbog tebe sam i prvu lošu ocenu dobio. Sad kad pogledam, uvek si bila moj razlog za smeh, ali si bila i moj večiti razlog za tugu. Kako sam te samo voleo, a ti me od prijatelja dalje nisi videla. Žudeo sam za tvoji usnama, a ti si mi ih darovala samo kada bi me u obraz ljubila. Drugi su te hteli, neki su te i imali, a ja sam stajao sa strane. Gledao sam kako im se predaješ bez reči. Od mene si odlazila, pa bi mi se vraćala, bila tu da me tešiš i teraš me da zavodim druge devojke. E, veštice, kad bi znala samo da me ni jedna sem tebe nije zanimala. Priznajem, nisam imao muda da te volim kao muškarac. Dozvoljavao sam drugim da te imaju, gledao kako mi te otimaju, sve dok nisam video da se u tvom životu pojavio on. Taj šarlatanski zavodnik, fićfirić, kretenčina! Znaš ti, veštice o kome ja pričam. Tvoj lepi i mili, kako si mi znala govoriti. Onaj što ga sanjaš ceo život. E tad, baš tad kad si mi rekla da je on onaj kojeg si sanjala ceo život, znao sam da moram da odem. Znao sam da tebi nikada mesto neće biti pored mene. Zato mi oprosti na svim grubim rečima. Morao sam ti ih reći. Jedino tako sam bio siguran da ćeš me mrzeti do kraja života. Jedino tako sam bio siguran da mi nikada nećeš pokucati na vrata, tražeći objašnjenje za moje postupke i tako me opet raniti svojim rečima kako sam ti prijatelj i da prijatelji to jedni drugima ne rade. Veštice moja mala, nikada ti ja nisam mogao biti prijatelj. Uvek sam te gledao drugim očima, veštice. Zar ti je to bilo toliko teško da shvatiš?
A/N
Izvinjavam se što nastavka dugo nije bilo. Bliži se ispitni rok pa sam kao muva bez glave, samo učim po ceo dan :)
LOST
YOU ARE READING
Deo izgubljene duše
Short StoryKratke priče jedne izgubljene duše. Svaka priča je deo duše tvorca ove knjige. Sve misli i osećanja su pretočene u par reči i zapisane na hartiju kako se nikada ne bi zaboravile.